Ce produse de birotica fac parte din necesar?

03:28:00
Munca la birou poate fi obositoare iar de cele mai multe ori, munca pe care o facem cu capul (munca psihica) este mai obositoare decat munca fizica. Sunt atatea ore de concentrare in fata calculatorului iar in cele mai multe situatii, responsabilitatea purtata pe umeri este mai mare.

Cele mai multe greseli se pot realiza ''din butoane'' si din acest motiv, concentrarea este mai mare si oboseala cumulata la fel.

Munca de birou inseamna consumabile si necesar. Pe fiecare birou exista o multime de lucruri de care avem nevoie zilnic pentru a ne putea desfasura activitatea. Aceste produse uzuale de birotica fac parte din necesar, pe care il realizam lunar. Ce presupune asta?

O data pe luna ne comandam lucrurile de care avem nevoie pentru a ne desfasura activitatea in luna care urmeaza.

Ce produse am nevoie pentru a-mi desfasura munca de birou?



  1. Perforator pentru acte



Este un element basic si nelipsit de pe birou. Atunci cand munca ta presupune si multe acte fizice, ai nevoie de un



astfel de perforator pentru a putea indosaria ulterior toate actele pe care le ai. Recomand achizitia unui perforator

metalic, care este capabil sa reziste in timp si sa nu se strice rapid. Volumul de munca uneori poate fi mare si molipsitor chiar si pentru un aparat iar acesta poate ceda in timp.

2. Clipboard simplu A4

Atunci cand ai de facut o prezentare in fata publicului, a colegilor sau a managerilor, ai nevoie de un clipboard pentru foile de prezentare. Ca in orice discurs ai nevoie de o cursivitate in prezentare, de pastrarea ordinei ideilor pentru a putea iesi o prezentare de succes.

Acesta este capabil sa inmagazineze 50 coli A4, cu mult peste necesarul de care avem nevoie intr-o prezentare. Oricat



de mult a evoluat tehnologia si prezentarile sunt sustinute de un videoproiector, proiectarea ideilor de prezentare pe hartie A4 pentru a putea fi prezentate ulterior a ramas o necesitate.

 

3. Biblioraft

Daca adineauri discutam despre perforarea actelor in vederea indosarierii acestora, iata ca am ajuns si la al 3-lea obiect din necesarul muncii de birou. Este vorba de biblioraft. Acesta ne ajuta in stocarea fizica a actelor in functie de ordinea in care avem nevoie pentru a fi usor de identificat ulterior si pentru a ocupa mai putin spatiu. Orice job de birou include acest instrument de birotica devenind unul de nelipsit din portofoliul unui angajat.



4. Suport de plastic pentru accesorii de birou

Fiecare birou detine pixuri, marker, foarfeca, scoth, clipsuri si alte elemente de birotica. Pentru a le putea organiza si restrange intr-un singur loc, este necesar un suport din plastic pentru accesorii cu sapte compartimente.



Preturile produselor prezentate mai sus sunt foarte accesibile. Indiferent ca achizitionezi aceste produse pe persoana fizica sau juridica, preturile nu se modifica, raman la fel de accesibile.

Daca vrei sa afli mai multe informatii despre magazinul online de unde imi comand lunar necesarul de birotica, te invit sa le accesezi pagina de facebook: https://www.facebook.com/Gutuie.ro/.

Atat eu cat si colegii mei ne comandam cu totii necesarul de birotica de la acest magazin de aproape cinci ani. Am gasit tot ce am avut nevoie, produse de calitate, au fost seriosi privind transportul produselor care au ajuns de fiecare data conforme iar preturile sunt destul de accesibile.

Este tot ce ne dorim de la un partener de afaceri. Fara ei, munca noastra de birou nu se poate desfasura in conditii optime iar necesarul ne ajuta in lucrul de zi cu zi.

Angajatorul tau de unde isi face necesarul de birotica? O recomandare nu strica, asa ca shareuieste acest articol cu colegii tai din firma si cu managerul tau. Impreuna muncim responsabil!

 

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.