De unde cumperi piese auto pentru masina ta?

05:59:00
Nu stiu cum sunteti voi, dar eu abia astept data de 15 mai. Pe langa faptul ca voi putea parasi cei patru pereti intre care stau, imi voi putea rezolva o parte din probleme, care nu s-au putut rezolva de la domiciliu.

In unele situatii am fost nevoit sa ma adaptez si sa gasesc solutii in online pentru orice. Cine ar fi crezut? In trecut, o parte din oameni erau destul de rezervati in a comanda pe internet, in a plati cu cardul si preferau sa isi rezolve personal situatiile. Cumva, ne-am adaptat marea majoritate in aceasta perioada, inclusiv eu.

Sunt o persoana care nu s-a ferit de online, desi preferam universul offline, mai ales in cazul anumitor categorii de produse pe care le cumpar. Numai daca nu gaseam ceea ce cautam intr-un magazin fizic, comandam dintr-un magazin online.

Asta pana cand am inceput sa am probleme cu masina si sa intervina mici defectiuni. Asta m-a impins sa caut un magazin online de incredere care sa imi furnizeze piese auto pentru masina de calitate si la un pret decent.

Solutia pentru problema mea a fost la un click distanta deoarece imediat am gasit un magazin online care comercializeaza piese auto pentru masina, piese originale, certificate din punct de vedere al calitatii, preturile erau decente, unele produse le-am gasit la reducere iar livrarea s-a facut destul de rapid.

Cumparaturile nu au fost putine fiindca pe langa necesarul de piese auto de care aveam nevoie pentru a repara masina, m-am decis sa inlocuiesc cate una, alta, care erau mai uzate, dar care inca functionau. Daca tot am atat de mult timp liber in perioada aceasta, am decis sa ma ocup de masina.

Nu imi doresc ca dupa reparatiile necesare, celelalte piese sa cedeze peste cateva luni. Desi investitia a fost una pe masura, masina, in stadiul actual, nu va mai avea probleme cativa ani, asta cel putin teoretic. Practic, ma indoiesc sa fie altfel deoarece piesele auto comandate sunt de calitate iar de reparatia masinii s-a ocupat un mecanic calificat, membru al familiei. In acest caz putem elimina manopera de mantuiala din ecuatie.

Sa vorbesc pasionatilor de masini mai multe despre magazinul online si sa le spun ca gasesc o gama variata de piese auto pentru masinile lor, indiferent ca vorbim de reparatii, inlocuiri de piese sau tuninguri. Preturile sunt competitive iar in cazul anumitor achizitii, chiar mai ieftine decat pe piata. Daca nu se intampla asta acum, nu aveam de unde sa invat ca nu este nevoie sa deplasez masina cu ajutorul unei rampe pana la service. Totul se poate din confortul casei, asezat pe canapea iar cu cateva click-uri am comandat tot ce aveam nevoie. Totusi, daca nu esti un bun mecanic sau nu ai pe cineva apropiat mecanic, dupa livrarea pieselor, va trebui sa soliciti un mecanic la adresa la care locuiesti pentru a se putea ocupa de reparatia masinii.

Totusi, manopera reprezinta doar un procent din acest totalitar. Cea mai mare problema cu care se confrunta clientii, aproape de fiecare data, este gasirea pieselor de schimb. Fiecare magazin vinde o anumita categorie de piese sau doar de la un anumit producator, favorizand astfel vanzarea pentru acel producator, dar defavorizand clientii fiindca acestora le este greu sa gaseasca ce au nevoie sau nu sunt multumiti de calitatea pe care o ofera acel producator si distribuitor de piese auto.

In cazul de fata, aceasta grija dispare fiindca, asa cum am mai spus si mai sus, acest magazin online vinde o gama variata de piese auto. Este imposibil sa nu gasesti ce cauti pentru masina ta. Sunt sigur ca daca vei accesa acest magazin online de piese auto, te va coplesi sentimentul de shopping, exact ca intr-un mall. Intri sa cumperi un produs si pleci cu trei.

A fost o prima experienta placuta si sper sa ramana asa deoarece imi plac colaborarile pe termen lung, desi imi doresc sa nu mai am parte de defectiuni tehnice la masina mea. Totusi, stiu ca vor mai interveni pe parcurs altele.

Detii o masina? Daca raspunsul este ''da'', te rugam sa ne povestesti experienta ta in reparatia masinii. Tu de unde iti cumperi piesele auto si cum procedezi cu reparatia acesteia? Te rog sa ne scrii in sectiunea de comentarii. Suntem doar curiosi!

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.