De unde imi cumpar accesorii pentru telefon?

Pentru cei care nu ma cunosc, am fost intotdeauna pasionat de telefoane mobile, inca de cand eram mic. Inca din scoala generala, pe vremea telefoanelor cu taste si antena, am detinut telefon mobil, ba chiar mai mult, m-am ocupat de schimburi de telefoane, vanzari si cumparari, prin cartier, cum se ''purta'' atunci. La maxim doua, trei zile imi schimbam telefonul mobil.

Anii au trecut, acest business a apus, deoarece in prezent se gasesc telefoane mobile peste tot, preturile sunt accesibile, toata lumea detine minim un telefon mobil iar tendinta este de a cumpara telefoane noi, nu second hand.

In prezent, telefoanele mobile au cunoscut si o extrema tehnologica in sensul ca acestea nu mai sunt simple telefoane mobile pentru apeluri voce si sms. Acestea tin locul unui calculator, la dimensiuni reduse, capabile sa ruleze continut video, sa expedieze mailuri, sa detina aplicatii de tip GPS, aplicatii de socializare, spatiu de stocare imens, gaming iar lista poate continua la nesfarsit.

Telefoanele mobile de care vorbeam mai sus costa, preturile ajungand chiar si la 2000 euro, in functie de performanta telefonului. Atunci cand ajungi in pasul in care iti achizitionezi un telefon mobil atat de scump, trebuie sa il protejezi in caz de accident nefericit.

Cum imi protejez telefonul mobil?


Intotdeauna imi cumpar o husa de protectie pentru spatele telefonului. Marea majoritate a telefoanelor sunt produse cu spate din sticla pentru a facilita incarcarea wireless. Din pacate, sticla este sensibila la soc mecanic si se poate sparge destul de usor.



 

Ok, dar ce facem cu ecranul telefonului? In cazul protejarii ecranului impotriva socului mecanic, avem doua variante:

  1. Husa pe care o achizitionam sa fie de tip book, adica carte, care se inchide pe fata. Pentru mai multe huse tip book, acceseaza link-ul urmator: https://www.magline.ro/accesorii/accesorii-telefoane-tablete/huse-carte/.

  2. Achizitionam o folie de protectie din sticla temperata care se aplica pe ecran si-l protejeaza in cazul nefericit in care ne scapa telefonul pe jos. Pentru mai multe folii de protectie pentru telefon, acceseaza link-ul urmator: https://www.magline.ro/accesorii/.


 

De asemenea, nu sunt recomandate foliile de protectie din plastic din urmatoarele motive: se decoloreaza usor, atrage amprente destul de rapid, nu ofera protectie impotriva impactului, se zgarie foarte usor.

Foliile din sticla sunt realizate prin incalzirea sticlei si racirea acesteia. Rezultatul: o sticla care nu se poate rupe ca toate celelalte. Acest tip de sticla are mai multe straturi, capabila sa absoarba loviturile, avand proprietate antisoc si sunt rezistente la zgarieturi. Marea majoritate a detinatorilor de telefoane mobile scumpe prefera sa isi protejeze telefonul mobil cu o folie din sticla de protectie, exact cum o spune si urmatorul sondaj: http://forum.mobilissimo.ro/index.php?/topic/895-cu-sau-fara-folie/page/2/

Initial si eu am ignorat sfaturile celor din jurul meu. Imi amintesc cum am reusit, in urma cu multi ani, sa sparg un telefon de tip smartphone abia achizitionat. Acesta mi-a cazut pe scari iar daca aveam folie de protectie din sticla securizata aplicata pe ecran, acesta nu se mai spargea. In cel mai rau caz, reusea sa se sparga folia de protectie, nu ecranul. Costul inlocuirii foliei de protectie este de aproximativ 35 lei, un cost mult mai scazut decat daca as fi ales sa inlocuiesc ecranul telefonului mobil, care m-a costat de zece ori mai mult.

Din acel moment, toate telefoanele mobile pe care le-am detinut au beneficiat de husa de protectie silicon spate + folie de sticla pentru protejarea ecranului. Iti recomand si tie sa faci la fel. Cu siguranta detii un smartphone, nu un telefon cu butoane, iar daca nu ai folie aplicata pe ecran in timp ce citesti acest articol, iti recomand ca urmatorul lucru pe care sa il faci este sa iti comanzi una. In maxim 48 ore iti este livrata acasa si este foarte usor de aplicat. In cazul in care nu ai mai aplicat folii de protectie pe telefon, exista tutoriale video pe YouTube care te pot ajuta.

 

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.