Corpuri de iluminat decorative pentru gradina

Cititorii acestui blog nu stiu foarte multe lucruri despre mine, cum ar fi: unde locuiesc?

In afara faptului ca m-am nascut in mediul urban, intotdeauna am locuit, am crescut, am invatat in mediul rural. Mai exact, undeva la 60km aproximativ de Bucuresti, intr-o comuna linistita, departe de agitatia si galagia urbana.

Aceasta viata la sat vine cu avantaje si dezavantaje iar unii dintre voi sigur ar afirma: Mihai, ai 27 de ani si nu esti intr-un oras. Ce perspective de viata iti ofera un sat? Despre asta vom vorbi intr-un alt articol.

Astazi o sa va vorbesc despre curtea pe care o detin, o curte frumos intretinuta, cu gazon, alei, flori si cativa pomisori. Mai mare iti este dragul sa te plimbi prin curte pe vremea aceasta frumoasa in timp ce oamenii cu perspectiva de oras stau inchisi intre patru pereti. A fost o gluma rautacioasa, stiu.

Ideea principala este ca am investit timp si bani pentru ca curtea casei sa arate, intr-un final, atat de bine, doar ca de curand am observat ceva.

Despre cat de frumos este sa stai in curtea casei va pot povesti in multe articole, dar am sa povestesc despre ce imi mai lipseste. O data ce pe timpul zilei este atat de frumos, pe timp de noapte nu pot spune acelasi lucru si asta datorita faptului ca lipseste iluminarea curtii.

Am gasit acest site cu corpuri de iluminat decorative care mi-au oferit cateva solutii pentru problema pe care o am:

  1. Felinare pentru exterior


Am achizitionat cateva felinare pentru exterior pe care le-am amplasat de-a lungul aleii, pe stanga si pe dreapta, pentru a putea ilumina drumul. In felul acesta, daca vrei sa mergi noaptea prin curte, sa o poti face fara grija si sa nu mai fie necesar sa te rogi sa fie cerul senin pentru a vedea pe unde pasesti. Acestea sunt rezistente la apa.



 

2. Stalpi de iluminat

Cu o inaltime de aproximativ doi metri, patru astfel de stalpi au fost amplasati prin curte pentru a ilumina tot spatiul din gradina. Acestia au un look clasic si sunt echipati cu becuri led.




Daca vrei sa afli mai multe informatii despre magazinul de unde mi-am cumparat aceste corpuri pentru iluminat, ai datele mai jos:

Orion & GDS Electric SRL

RO6658880 J24/2265/94

Capital social: 75.720 lei

430013 Baia Mare, Bd. Bucuresti 108

tel: 0262 218357, 0262 277896, 0744 626201

fax: 0262 218357, 0262 277896

  • Luni - Vineri: 7-19

  • Sambătă: 8-13



Daca vrei sa rasfoiesti ''catalogul cu produse'' si vrei sa vizionezi produsele pe care le au in oferta, le poti accesa site-ul sau pagina de facebook.

Mentionez faptul ca exista o gama variata de corpuri de iluminat pentru gradina in functie de necesitatea dvs si de modelul care va place. Ceea ce am prezentat mai sus reprezinta doar achizitii proprii.

De cand am achizitionat aceste corpuri de iluminat, petrec cat mai des serile in curte. De obicei stau in leagan si servesc un pahar cu vin, in timp ce ma scufund in linistea noptii, atarnat usor de un fir de visuri. Este armonia perfecta de a pluti cu nepasare peste orice problema a vietii.

Acum, indiferent ca este zi sau noapte, plimbarea prin curte este o adevarata placere. Imediat ce va mai trece timpul si vom iesi cu totii din starea actuala, am de gand sa imi invit apropiatii la o petrecere pe care o voi organiza in aer liber. Desi anul 2020 pare a fi stricat, incercam sa recuperam din el tot cea a mai ramas, sa ne adaptam si sa ne bucuram de alte lucruri de care nu ne-am mai fi bucurat pana in prezent.

De exemplu, nu dispuneam de timpul necesar sa ma ocup in totalitate de gradina si sa pot petrece zilele si noptile in minunata gradina din curtea mea frumos iluminata. Poate privita de sus, aceasta curte ''rasare'' intr-o mare de intuneric ca o lumina de speranta gasita la capatul tunelului.

Dupa cum se poate observa, linistea din jurul meu ma face sa devin poetic, sa iubesc natura si sa ma exprim mai mult in scris. Cumva, daca aveam posibilitatea de a lucra remote, alegeam ca gradina mea sa devina biroul de lucru iar munca, cu siguranta, devenea mult mai placuta si relaxanta.

Pe tine ce te linisteste in aceasta perioada? De ce lucruri te bucuri?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.