Prin vizita in toiul curateniei

14:12:00
      Fiind decembrie, luna sarbatorilor de iarna, majoritatea se retrag acasa, prilej prin care ne vizitam rudele si prietenii. Asa se intampla ca, anul acesta, sarbatorile au inceput mai devreme pentru mine fiindca o buna prietena si sotul ei si-au achizitionat un apartament, de curand, si au organizat o masa cu cei dragi, la care am fost invitat.
      M-am bucurat mult pentru ei si nu aveam cum sa refuz aceasta invitatie placuta, mai mult de atat, era un prilej de a mai petrece putin timp cu ei, fiindca nu-i mai vazusem de mult timp si mi se facuse dor de ei. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa cumpar un cadou de casa noua.
      A venit ziua cu pricina si, desi intalnirea era programata la ora 17:30, am decis sa ma duc ceva mai devreme, adica la ora 10:00 acolo. Ajuns in fata portii observ cateva persoane echipate si cu "Star Clean Detail Bucuresti" inscris pe haine, iesind pe poarta, urcand intr-o masina si plecand.
       Ce se intampla aici?
        Lasand poarta deschisa, am pasit timid pana in dreptul usii, care o gasesc lasata distantata. Imi strecor privirea inauntru si un miros ambiental imi inunda plamanii. In jur stralucea absolut totul iar mirosul de proaspat m-a facut sa-mi doresc sa intru inauntru. Pasesc timid, parca fiindu-mi frica sa nu las urme pe parchet si-mi strig prietenii. Acestia ies din bucatarie si in secundele urmatoare ne trezim asezati la o cafea, stand de vorba in living. Printre discutiile despre locuinta, despre vietile lor, s-a strecurat si curiozitatea mea cea mai mare: Cine erau acei oameni care au iesit pe poarta in momentul venirii mele?
      Raspunsul il primesc ulterior si aflu ca este o echipa de profesionisti in curatarea spatiilor private. Mai exact, este o companie cu personal calificat in curatarea si dezifectarea spatiilor. Acestia au dorit sa se asigure ca invitatii vor sta in curatenie si se vor bucura maxim de momentele petrecute in noua lor casuta.
       Curatenia este primara si ma bucur sa observ ca, din ce in ce mai multe persoane, constientizeaza acest lucru si da o importanta majora acestui aspect. Un loc poate avea o valoare inestimabila, degeaba daca nu ne simtim bine in acel loc din pricina curateniei.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.