Diferenţa dintre mamele-antreprenor, femeile-casnice şi femeile-angajat








Comunicat de
presă



Alina Bota: “După
sarcină, multe mămici devin antreprenor”


Diferenţa dintre mamele-antreprenor,
femeile-casnice şi femeile-angajat


           


            Tot mai multe
femei, care au o carieră de cel puţin 5 ani ca angajat şi o sistează în timpul
sarcinii, atunci când vor relua activitatea profesională, au tendinţa de a se
îndrepta către antreprenoriat.  


            În opinia doamnei Alina Bota, consilier de branding
personal şi fondatorul companiei de training LevelUp
Vision
, acest lucru se întâmplă deoarece, în timpul sarcinii, mămicile
devin mai creative, experimentează responsabilitatea mai mult ca oricând,
citesc foarte mult, se autoeducă şi învaţă lucruri care pot usura viața altor
parinți. “Întreaga
experienţă a sarcinii le oferă femeilor mai multă independenţă, încredere în
sine şi vor dori ca această trăire să o extrapoleze şi către viaţa lor
profesională. Astfel, multe mămici care au trecut deja prin faza salariatului, nu se vor mai întoarce la
vechiul loc de muncă şi se vor îndrepta către antreprenoriat. Când spun
antreprenoriat, nu mă refer neapărat la ridicarea de imperii financiare, ci mai
mult la lifestyle business-uri, adică
la acele afaceri bazate pe manufactură sau pe consiliere / educaţie, cu scopul
de a susţine un anumit stil de viaţă. Aşa au luat naştere, spre exemplu,
blog-urile şi vlog-urile de parenting, cele de bucătărie, cursurile de Lamaze şi
alaptare, magazinele online cu diverse produse manufacturate, care au început
să monetizeze foarte bine din piaţă în ultimii 2-3 ani”, explică
Alina Bota, directorul LevelUp Vision.








            Diferenţa
dintre “m
ămicile-antreprenor”, “femei-casnice” şi “femei-angajat”


            Specialistul în branding personal afirmă că există
diferenţe majore între cele trei tipuri de femei. Viaţa unei mame-antreprenor
este un mix de activităţi legate de creşterea copilului (care este întotdeauna
pe primul plan) şi de activităţi menite să le crească afacerea proprie: citit,
studiat ore întregi pe internet, atunci când copilul e la sân sau doarme,
încercări şi testări pentru produsele proprii, participat la cursuri,
participat la evenimente de networking cu alte mămici antreprenor, discutii pe
chat sau grupuri de Facebook, strategii de vânzare pe internet etc.


            “Practic,
toată activitatea mămicii-antreprenor se petrece de acasă, cu bebelușul în braţe,
sau la evenimente, la care participă împreună cu copilul. La cursurile de
antreprenoriat organizate de LevelUp Vision mămicile care alaptează sunt
încurajate să vină cu bebeluşii, iar evenimentele de networking pentru mamicile
antreprenor se organizează în spaţii care au loc de joacă pentru copii. Am
învăţat asta de la compania Google, care organizează workshop-uri creative la
care participă mamici şi copii. Copilașii cresc astfel lângă mama lor, care
este atentă la nevoile lor în permanenţă şi are, totodată, o viaţă profesională
şi socială care o împlineşte. În plus, copii cresc într-o cultură a muncii,
află de mici că talentul şi abilităţile proprii sunt importante, pentru că se
transformă în produse şi servicii care generează banii de care familia are
nevoie sa supravieţuiască”, conchide Alina Bota, consilier de branding personal şi
fondatorul companiei de training LevelUp Vision.












Persoană de contact


Alina
Bota

Consilier de branding personal
Fondator - LevelUp Vision
alina.bota@levelup.vision
0737.809.697



Transmite,


Dr. Tănase Tasențe


Director General


Plus Communication


0725.465.508





Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.