Dragostea primelor bratari

12:27:00
     Nu m-as fi gandit niciodata ca o bratara de argint ma va auta sa cuceresc o persoana importanta pentru mine. Iubesc argintul, port argint, dar nu credeam ca persoana pe care am sa o intalnesc va iubi argintul la fel de mult ca si mine. Parerile oamenilor sunt impartite cu privire la acest subiect: anumite persoane prefera aurul, unele persoane prefera argintul, unele persoane prefera aurul alb. Personal, nu as purta niciodata aur galben. Nu imi place si nu-mi sta bine cu el. Singurele variante pentru care optez vor ramane argintul si aurul alb.
     La ora actuala port un inel de argint pe care l-am primit cadou si care are o valoare sentimentala, la varsta de 14 ani, de la o persoana care a semnificat mult pentru mine, la vremea respectiva.
Revenind in prezent, imi amintesc cu drag primul cadou pe care i l-am oferit. A fost vorba de o bratara din argint, aleasa cu multa tenacitate si atentie. Mereu m-am gandit cu ce se poate acesoriza o bratara si la hainele pe care aceasta le poarta.
    Aceste bratari din argint au ajuns sa fie cheia catre inima unei persoane daca sunt alese si oferite din iubire.
    Sa nu credeti ca am mers din magazin in magazin impreuna cu cineva care se pricepe pentru a alege bratara cu pricina. Nici gand, totul s-a petrecut in online, de acasa, cu laptop-ul pe picioare, rasfoind un magazin online in cautarea unei bucati din fericire.
    Adresandu-mi intrebarile necesare achizitionarii acestei bratari, am ajuns direct la inima persoanei iubite. Reactia a fost una pe masura in momentul in care a vazut bratara iesind la lumina dintr-o cutiuta mic, rosie, de catifea.
     Am o curiozitate privind modul in care putem cuceri o persoana pe care o iubim. Voi ati cucerit pe cineva folosind un cadou format din bijuterii?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.