Idei de vacanta pentru vara anului 2017

12:08:00
    Imi amintesc cu drag vara anului trecut si momentele frumoase petrecute in concediu. Am parasit tara, alegand o plaja exotica pentru un bronz reusit si relaxare desavarsita. 
Nu imi vine sa cred ca timpul a trecut atat de rapid iar peste o luna sau maxim doua, vom pleca, din nou, in concediul mult asteptat.
     Imediat ce m-am intors din concediul de anul trecut, vedeam cele 365 de zile ramase precum o vesnicie greu de suportat, dar iata cum timpul de surprinde de fiecare data cu viteza cu care trece, imbatranind de la an la an.
     Trecand peste acest moment plin cu melancolie, deja am inceput sa caut variante cat mai accesibile pentru vacanta care va urma. La o prima cautare am constatat ca in alte state costurile sunt mai scazute pentru conditii mai bune decat in Romania.
     Intr-un final m-am oprit la un concediu in Spania, avand aproape acelasi pret ca o vacanta petrecuta la Mamaia, cu toate conditiile asigurate. Mai mult de atat, am selectat cateva puncte de atractie turistica pe care le pot vizita in afara orelor de plaja. Nu sunt adeptul cluburilor de noapte, deci acestea vor ramane bifate ca locuri care nu vor fi vizitate pe parcursul concediului de vara.
    Spania este o tara foarte bogata din punct de vedere cultural, dar si din punct de vedere al reliefului, asemanandu-se foarte mult cu relieful tarii noastre. Este o tara in care exista foarte multe puburi si cafenele unde pot servicafeaua dimineata, la prima ora. 
    Plecarea va fi pe data de 15 iunie si voi petrece acolo timp de o saptamana, dincolo de toate problemele, lasand stresul de la locul de munca in tara si fara telefon mobil, pe care, cel mai probabil, il voi tine inchis, deconectat de tot ce tine de Romania.

                                        Ce planuri  de vacanta ai pentru aceasta vara?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.