Invitatii de nunta - Prima impresie conteaza?

02:00:00



Invitatii de nunta - Deluxe Cards

      Inca nu am ajuns sa fac cel mai important pas din viata mea, dar am fost prezent la alte evenimente de genul, adica la...nunti.

      De fiecare data ma bucur cand vad ca doi oameni fericiti si care se iubesc se aseaza la casa lor si isi oficiaza relatia de iubire.

      Primirea unei invitatii la nunta ma bucura de fiecare data si ma face sa-mi doresc sa treaca cat mai repede timpul pentru a fi prezent la marele eveniment din viata lor. Ca o mica paranteza, imi doresc si eu sa fac acest pas cat de curand, dar zic ca...toate la timpul lor.
Inainte de a ajunge la marele eveniment, primul semn despre cum va fi nunta o reprezinta invitatia. Mergand pe premisa: "Prima impresie conteaza", care este regula universal valabila, modelul si felul cum arata invitatia pe care tocmai am primit-o sau urmeaza sa o primesc imi ofera cateva idei despre cum va fi petrecerea. Ca sa ma intelegeti cat mai bine, am sa va ofer un exemplu.

       Un cuplu care nu punea foarte mare pret pe petrecere, nu s-a straduit foarte mult in ceea ce priveste invitatiile de nunta, ele fiind destul de clasice iar la petrecere, erau de toate, dar nu era nimic special care sa ma surprinda, doar o petrecere, dar cu mire si mireasa, doar atat.
      In schimb, persoanele care vin cu invitatie Love Story, reusesc sa ma surprinda inca de la inceput, prin modelul invitatiei si felul cum aceasta arata. Este un semn ca petrecerea nu va fi una obisnuita si ca trebuie sa ma astept la multe lucruri speciale care ma vor surprinde pe de-a lungul desfasurarii petrecerii.
      De cand am experimentat aceste lucruri si datorita numarului mare, la care am participat, de astfel de evenimente, m-a facut sa-mi formez ochiul dupa cele mai micii detalii, acum stiu la ce ma astept sau nu inca de cand primesc invitatia de nunta. Unii oameni nu pun prea mult pret pe aceasta, doar ca acestia gresesc, fiindca totul, de la inceput pana la final, trebuie facut sa surprinda iar oamenii care iti sunt alaturi la cel mai important eveniment din viata ta sa spuna: "Nu am mai vazut asta niciodata. Cat de WOW e!". Pana la urma, iesi din monotonie si fa ceva nou, diferit de ceea ce fac altii.
Cred ca, in momentul in care participi la nunti de prestatie, ti se ridica nivelul asteptarilor si doresti mereu ceva mai mult, la fiecare nunta la care participi. Acest lucru s-a intamplat si cu mine.

      Nunta, ca eveniment, izvoreste din istorie si are un bagaj informatic foarte bogat. Daca vrei sa te documentezi in ceea ce priveste "istoria nuntii", te invit sa dai click pe urmatorul link: http://www.descopera.ro/descopera-istoria-amorului/13862643-zece-lucruri-pe-care-nu-le-stiai-despre-nunti-cum-a-ajuns-mireasa-sa-stea-in-stanga-mirelui.


Pentru cei care isi oficiaza relatia de iubire, le doresc CASA DE PIATRA! Iubiti-va mult!

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.