Revelație - de Voicu Geanina

05:52:00







Te-am
întâlnit pe țărmul vieții,



întâmplam printre vapoare și pescăruși.


Mi-am
pus mâna în palma sorții


Și m-am
trezit cu tine dincolo de mii de uși.


Și-am
plâns.





Am smuls
din purpur lumina-n asfințit,


Să-ți
fac doar ție cunună de iluzii,


Dar n-am
știut că-n tumult mi-e sortit


Să mă
înec în sunete ca surzii.


Și-am
plâns.





Am pus
deoparte glasul de himere,


Crezând
că tu ești demon păcătos


Urcat
pe-o scară printre stele,


Căzut
apoi ca muritor în jos.


Și-am
plâns.





Și-am
plâns prefăcut o clipă în oglindă,


Văzând
un înger cu un demon.


Ai aripi
albe care să surprindă


Căderea
unui negru domn.


Și-am
râs.










Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.