Auto sau moto?

07:36:00
Piese Auto Motorvip.ro
În titlul articolului am întrebat "Auto sau Moto?" dar cred că este greu de pus în balanţă aceste două domenii diferite. Jumătate dintre noi suntem iubitori de auto, cealaltă jumătate suntem iubitori de moto. E greu să alegi. Din perspectiva mea, domeniul moto este mult mai periculos. Eşti mai în siguranţă pe patru roţi decât pe două, în plus de asta, piesele moto sunt mai scumpe decât cele auto.
Pe două roţi te plouă, nu poţi lua mai multe persoane cu tine, nu ai destul spaţiu pentru bagaje, eşti mai concentrat la trafic datorită expunerii s.a.m.d. Bineînţeles că şi maşina are riscurile ei dar eu prefer maşinile în defavoarea motoarelor.
În cazul în care mi s-a stricat maşina, o pot repara singur fiindcă deţin cunoştinţe în mecanică şi electrică auto, având în o şcoală în domeniu. Îmi pot cumpăra piesele auto de care am nevoie iar restul depinde de mine. Am mai avut întâmplări în care s-a dovedit a fi altă problemă decât ceea ce am crezut şi am dus maşina la un service autorizat. Spre surprinderea mea, costurile au fost destul de mici. Industria auto a crescut foarte mult în ultimii ani şi asta permite crearea unor piese foarte bune din punct de vedere calitativ iar preţul să fie scăzut. Dacă ne întoarcem puţin în timp, când industria auto era la început, piese nu se prea găseau, nici maşini de fel, iar preţul unei piese era destul de costisitor. Tocmai acest lucru a condus la posibilitatea oamenilor de a-şi achiziţiona o maşină. Din câte vedem şi pe străzi, numărul acestora a crescut considerabil iar acum, aproape oricine îşi poate cumpăra o maşină. Cei care nu îşi permit să-şi cumpere o maşină nouă, îşi achiziţionează una la Second-Hand. Nu recomand să cumpăraţi piesele pentru maşini la SH fiindcă uzura îşi spune cuvântul şi ştiu că la noi, termenul de "peticire" este foarte folosit dar trebuie să conştientizăm că viaţa şi sănătatea noastră primează. De asemenea, nu recomand ca într-o maşină nouă care, din întâmplare, i s-a stricat o piesă, înlocuirea acesteia cu una SH. Vă recomand ca, de fiecare dată când este nevoie, să vă duceţi maşina la un service autorizat care lucrează cu piese auto de calitate şi personal calificat care să se ocupe de maşina dumneavoastră.

Tu ce fel de piese cumperi pentru maşina ta? Cât de des ţi-ai reparat maşina într-un service auto autorizat?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.