Infinitul din mine - de Marius Crăciun

12:05:00

Am
suflet de roman şi de la distanţă cunoşti mersul


Şi
am cunoscut o româncă care şi-a urmat interesul


E
toamna, toamna inima mea şi voia soare


Plouă,
o caut cu privirea dar nu sunt zile cu soare





Sunt
un scriitor dement că majoritatea


Şcoala
mea nu m-a învăţat să iubesc creativitatea


Plătesc
şi păcate viitoare în borcane cu lacrimi


Nu
vreau să tremuri, vreau să suferi că aşa îi place inimii





Tu
închide ochii exact cum am făcut-o şi eu


Şi
aşa întreabă-te cu voce tare: "cine-s eu?"


Agită-te
după ce curcubeul dispare


Ştiu
eu ce zic că cer senin vine după moarte






uit prin parc şi-s mii de copii


E
şi-a mea, o cheamă Ingrid, zâmbete zglobii



vrea să-ţi scriu o scrisoare să-ţi povestesc tot



prefac că nu-ţi ştiu adresa şi mă bucur de faţă mea şi asta e tot...





Râzi
când citeşti asta?


Nu
asta îmi doream, dar e bine aşa


Consideră-mă
tu prost, dar prost am fost


Când
din două cuvinte, trei erau pentru tine şi asta a fost...






am avut eu perioade super bune


Am
23 şi caut răsplata în muncă şi îmbrăţişări calde


Ca
vântul poate uşor să mă ridice



sunt un zmeu, zmeul ridicat n-o să pice





Pentru
a mia oară îmi revăd ziua blestemată


Băieţii
nu suferă, băieţii bat


Dar
nu-s toţi din acelaşi aluat


Prin
buzunare ai o inimă de gheaţă de când ai plecat





Vreau
să te pup pe frunte şi toate-s bune


E
căldura dar mi-e frig


Nu
mai sta de piatră, spune ceva:



Am
înţeles! E momentul să tac şi lampa s-o sting, e infinitul








Infinitul din mine - de Marius Crăciun

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.