Jocuri pentru copii

08:17:00
Jocuri pentru copii - Jocuri.biz
       Cu toÅ£ii am fost copii ÅŸi ÅŸtim că principala activitate a unui copil o reprezintă joacă. Jocul este un mod de a te distra, de a-Å£i distrage atenÅ£ia de lumea din jurul tău ÅŸi de a învăţa. Primul mod de a învăţa atunci când eÅŸti mic este prin joacă. Este cea mai frecventă activitate desfăşurată de un copil ÅŸi tocmai, de aceea, copii au capacitatea de a reÅ£ine informaÅ£ii mult mai dezvoltată decât adulÅ£ii, fiindcă noi, nu ÅŸtim să ne mai jucăm. ÃŽn plus de asta, joacă diferă. Noi ne jucăm pe afară cu mingea, alergam, ne piteam, ne băteam cu bulgări ÅŸi multe alte activităţi. Numai atunci când era vremea mohorâtă afară, stăteam în casă ÅŸi ne jucăm cu păpuÅŸile ÅŸi/sau maÅŸinuÅ£ele pe care le aveam. GeneraÅ£ia aceasta de copii, nu numai că se bucura de jocurile clasice dar se pot bucura ÅŸi de jocurile moderne. Pentru aceÅŸtia, există site-uri cu jocuri unde se pot relaxa ÅŸi distra, jucându-se un joc distractiv ÅŸi atractiv. Din aceste jocuri, la fel ca ÅŸi din cele clasice, au lucruri de învăţat. Un lucru foarte important pe care-l învăţa din acestea este faptul că binele întotdeauna învinge indiferent cât de puternic ar fi răul. Åži nu doar în aceste jocuri online se învaţă asta ci ÅŸi la televizor, pe posturile de desene animate. Un alt lucru pe care îl învaÅ£a este acela de a face bine. O mare parte din jocuri sunt constructive. AceÅŸtia sunt motivaÅ£i să creeze, să gândească sau să facă fapte bune, cum ar fi salvarea prinÅ£esei din turn.
       ÃŽmplinesc 22 de ani ÅŸi spun că-mi e dor de acele vremuri ale copilăriei când nu aveam nici-o grijă dar asta nu înseamnă că nu mă mai uit la desene animate sau nu mă joc jocuri, uneori chiar jocuri pentru copii fiindcă unele dintre acestea mi se par atractive chiar ÅŸi acum, după 15-16 ani, jocuri precum Super Mario, pe care le-am experimentat ÅŸi eu în trecut. ÃŽn adolescenţă, am ajunsesem la concluzia că învăţasem mai multe lucruri bune din jocuri ÅŸi din desenele animate decât a reuÅŸit societatea să mă înveÅ£e.
      Cel care îmi citeÅŸte acest articol, cel mai probabil, nu mai este copil dar are un copil sau va avea. De aceea, îţi recomand să-Å£i laÅŸi copilul să se bucure de copilărie, de jocuri ÅŸi de desene animate.               Alătură-te în jocurile lui chiar dacă tu ai o vârstă fiindcă aÅŸa va cunoaÅŸte jocul de grup, va afla lucruri noi ÅŸi garantez că, după câteva minute, te vei prinde de joc ÅŸi nu vei mai dori să-l părăseÅŸti.
Mai multe despre importanÅ£a jocurilor în copilărie, găsiÅ£i aici: http://www.kinetoterapie.net/articole-terapii_combinate/jocurile_si_importanta_lor_in_dezvoltarea_copiilor

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.