Coliere de argint de Valentine's Day

Avem mai putin de trei zile pana la marele eveniment Valentine’s Day, sarbatoarea iubirii. Totusi, daca sarbatorim autentic romaneste, atunci nu trebuie sa ne facem griji, mai avem suficient timp sa cautam cadouri.

Cum majoritatea oamenilor s-au ”americanizat” si sarbatoresc Valentine’s Day, am decis sa ofer un minim de ajutor in cumpararea cadoului ideal pentru iubita. Daca nu ai iubita, citeste totusi articolul si afla ce ai de facut pe viitor.

Sincer, acest triunghi al Bermudelor sau triunghi amoros, format din 14 februarie, 1 martie si 8 martie, pe noi, barbatii, ne seaca de putere si bani. Daca ne ceri pe 9 martie bani de o cartela de metrou, deschidem portofelul si mare vant ce bate pe acolo. Nu vreau sa fiu rautacios, acesta e adevarul.

Acest lucru se intampla de cativa ani, asta pana cand un coleg de lucru mi-a spus sa fiu mai atent la ceea ce cumpar si sa gasesc variante low cost la cadourile de top. Asa s-a facut ca mi-a dat un site pe care gasesc cercei de argint.

Aflandu-ma sub presiunea timpului, de indata ce am ajuns acasa a inceput vanatoarea de cadouri, astfel incat, curierul sa aiba timpul necesar livrarii sale si sa nu ma trezesc pe data de 14 februarie, dimineata, ca nu am cadoul. Vreau sa ma intelegeti ca tin la viata mea si integritatea mea corporala. Amintindu-mi ca nu sunt singurul barbat in aceasta situatie, m-am decis sa scriu acest articol si sa va marturisesc prin ce situatii trec. Fiti atenti! In rubrica cu comentarii aveti destul spatiu sa va plangeti si voi.

O femeie este foarte greu de inteles iar iubita mea e precum o jungla amazoniana prin care nu a reusit sa treaca nimeni, nici macar gandul meu. Niciodata nu ma ajuta in alegerea cadoului. Incerc sa ”o trag de limba”, dar nu reusesc. Nu imi ofera absolut niciun indiciu iar gandul acesta ma macina.

Cadoul trebuie sa impresioneze iar asteptarile, din partea ei, sunt destul de mari. Cred ca imi este mai usor sa cumpar un cadou pe parcursul anului decat la aceasta data oficiala de comemorare a iubirii. Vedeti voi cum e situatia? Eu ma multumesc cu putin, dar ea nu.

Ce coliere handmade de argind cumpar?



  1. Colier Vishnu - Colier din argint 925 piatra de ametist, piatra de citrin, piatra de topaz fumuriu, piatra de topaz lemon si piatra de ametist verde, lungime 47cm, reglabil. Pretul este de doar 990 lei2. Colier Sewali - Colier din argint 925 cu pietre de citrin, lungime 46 cm, reglabil. Pretul este de doar 1200 lei.3. Colier Haiya - Colier din argint 925 cu piatra lunii cu sclipiri de curcubeu si piatra de granat, lungime 45cm, reglabil. Pretul este de doar 1290 lei.


Mysterylines promite calitate in produsele comercializate si garanteaza fericirea iubitei tale atunci cand primeste un astfel de colier ca si cadou. M-am decis asupra ultimului model, colierul Haiya deoarece exprima rafinament si o portie de feminism. Am plasat comanda pe site si in prezent ma astept sa primesc comanda prin curier pana de Valentine's Day.

Toti barbatii au intrat in febra cumparaturilor in aceasta perioada. Ceilalti colegi de breasla care citesc acest articol ma vor intelege si poate alegerea mea ii vor inspira si pe altii. Pana atunci, mai aveti o singura zi pentru a va gandi la alegerea cadoului. Daca intrati in ultimele 24 ore si timpul va preseaza, va recomand un magazin fizic deoarece, in magazinul online, nu va mai fi timp de livrare suficient. Livrarea produselor se face in 48 de ore dupa plasarea comenzii.

In sectiunea de comentarii astept comentariile barbatilor care se afla in aceeasi situatie si sa-mi povesteasca ce cadou a ales pentru persoana iubita. Un brainstorming intre noi ajuta.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.