Un troller cu poveste

In urma cu un an...


Imi amintesc destul de clar povestea unei calatorii catre Sibiu, lucru care s-a intamplat in urma cu 12 luni. Era acelasi frig afara ca anul acesta, soarele incerca din rasputeri sa se strecoare printre nori, insa fara succes. Am fost anuntat cu mai putin de 24 ore inainte ca trebuie sa plec la Sibiu pentru un training. Acest lucru a insemnat putin timp de pregatire pentru mine, pentru a-mi aduna hainele, gandurile, dar si cateva lucruri de igiena si uz personal pentru a le pune intr-un troller si a pleca la drum.

Aveam un troller negru destul de vechi. Un troller care a calatorit poate mai mult decat trebuia si a rezistat eroic. Acesta a vazut o multime de orase si s-a bucurat, impreuna cu mine, de majoritatea reusitelor mele. Il privesc, materialul textil de pe suprafata acestuia a inceput sa cedeze iar rotitele ii erau, in mare parte, macinate. Ma rugam sa mai tina macar pentru o calatorie la Sibiu.

Gandurile si dorintele nu se adeveresc intotdeauna, iar trollerului meu i-a cedat sistemul de inchidere. Deja ma simteam depasit de situatie si presat de timp. Maine urma sa plec la Sibiu si am ramas fara troller de transport.

Aveam nevoie de o solutie rapida, asa ca am inceput sa caut trollere de calitate pe internet si am gasit cateva modele ideale pentru mine. Eram sceptic in privinta timpului de livrare, care ma asteptam sa fie mai mare. Initial, nu doream sa comand de pe internet din aceasta cauza si sa optez pentru un magazin fizic cu trollere, dar atunci cand am adaugat in cos un produs si mi-au estimat timpul de livrare ''maine, ora 10:00'', nu mi-a venit sa cred. Am pus mana pe telefon, am sunat la numarul de pe pagina de contact iar acestia mi-au confirmat ca livrarea se face maine la ora 10:00. Acest lucru insemna ca mai aveam la dispozitie inca trei ore pentru a ma pregati, ceea ce insemna mai mult decat suficient. Nu mai aveam decat sa tranfer tot continutul dintr-un troller in altul.

Au fost punctuali in privinta livrarii. La ora 10:10, curierul era la usa mea cu pachetul. Un troller nou, negru, format dintr-un material textil si piele pentru un aspect ''wow'', cu aceeasi capacitate de transport. Pretul a fost mai mult decat accesibil. De calatoria la Sibiu am putut sa ne bucuram impreuna iar trollerul a reusit sa imi satisfaca toate nevoile cu privire la transport.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.