Iti plac produsele Victoria`s Secret si Bath & Body Works? Vino sa vezi noutatile!

Suntem in 11 februarie 2018, mai putin de trei zile pana la marele eveniment Valentine's Day, sarbatoarea iubirii. Totusi, daca sarbatorim autentic romaneste, atunci nu trebuie sa ne facem griji, mai avem suficient timp sa cautam cadouri.

Cum majoritatea oamenilor s-au ''americanizat'' si sarbatoresc Valentine's Day, am decis sa ofer un minim de ajutor in cumpararea cadoului ideal pentru iubita. Daca nu ai iubita, citeste totusi articolul si afla ce ai de facut pe viitor.

Sincer, acest triunghi al Bermudelor sau triunghi amoros, format din 14 februarie, 1 martie si 8 martie, pe noi, barbatii, ne seaca de putere si bani. Daca ne ceri pe 9 martie bani de o cartela de metrou, deschidem portofelul si mare vant ce bate pe acolo. Nu vreau sa fiu rautacios, acesta e adevarul.

Acest lucru se intampla de cativa ani, asta pana cand un coleg de lucru mi-a spus sa fiu mai atent la ceea ce cumpar si sa gasesc variante low cost la cadourile de top. Asa s-a facut ca mi-a dat un site pe care gasesc portfarduri, genti, plicuri de marimi si culori diferite de la Victoria`s secret, sa avem de unde alege!

Privind pe noptiera ei, observ ca tine pasul cu ultimele produse lansate, la fel ca site-ul in pas cu noutatile, din domeniul frumusete a renumitelor branduri Victoria`s Secret si Bath&body works din America!

Intotdeauna exista un loc unde gasesti si ultimele colectii de creme Victoria`s Secret lansate in acest sezon, dar cel mai indicat este sa te informezi direct pe site-ul producatorului.

Aflandu-ma sub presiunea timpului, de indata ce am ajuns acasa a inceput vanatoarea de cadouri, astfel incat, curierul sa aiba timpul necesar livrarii sale si sa nu ma trezesc pe data de 14 februarie, dimineata, ca nu am cadoul. Vreau sa ma intelegeti ca tin la viata mea si integritatea mea corporala. Amintindu-mi ca nu sunt singurul barbat in aceasta situatie, m-am decis sa scriu acest articol si sa va marturisesc prin ce situatii trec. Fiti atenti! In rubrica cu comentarii aveti destul spatiu sa va plangeti si voi.

O femeie este foarte greu de inteles iar iubita mea e precum o jungla amazoniana prin care nu a reusit sa treaca nimeni, nici macar gandul meu. Niciodata nu ma ajuta in alegerea cadoului. Incerc sa ''o trag de limba'', dar nu reusesc. Nu imi ofera absolut niciun indiciu iar gandul acesta ma macina. Majoritatea femeilor prefera masti revigorante, energizante pentru fata de la Victoria`s Secret, pentru ca acestea sunt de nelipsit din ''portofoliul'' unei femei, dar a mea iubita este diferita.

Cadoul trebuie sa impresioneze iar asteptarile, din partea ei, sunt destul de mari. Cred ca imi este mai usor sa cumpar un cadou pe parcursul anului decat la aceasta data oficiala de comemorare a iubirii. Vedeti voi cum e situatia? Eu ma multumesc cu putin, dar ea nu.

Sunt o persoana care se bazeaza pe deciziile de moment iar sa ma pui in situatia data de a gandi din prealabil un cadou, imi ingreuneaza misiunea. Singura mea scapare s-a dovedit a fi un gand care mi-a strapuns mintea, mai exact o amintire din primele noastre intalniri, ca ei ii plac accesoriile si oricand un astfel de cadou este bine venit. Am inceput sa ma gandesc la ceea ce ii lipseste din colectia ei de accesorii si am ajuns la concluzia de a achizitiona un portfard si o geanta noua.

Daca iubitei tale nu ii plac accesoriile, atunci poti incerca cu lotiuni cu uleiuri esentiale utilizate in aromaterapie, de la Bath&body works.

Reactia? O vedem pe data de 14 februarie. Promit ca am sa va povestesc.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.