Ce trebuie sa stim despre curatenie?

06:42:00
       Sunt o persoana careia ii place curatenia. Nu-mi pot desfasura activitatea acasa sau la birou daca in jurul meu se afla multa mizerie. Mai intai imi fac curat pe birou sau unde este necesar, apoi ma apuc de treaba. Aproape zilnic fac curat, cred ca a devenit o forma de obsesie, dar asa imi place. Nu suport sa vad hartii pe jos, praf pe mobila sau parchet, nu suport sa vad pete pe obiecte sau haine iar lista poate continua la nesfarsit. Termenul de "curatenie partiala" nu exista in vocabularul meu ci doar "curatenie" fiindca atunci cand ma apuc sa fac curat, curat absolut totul.
Unii oameni sunt mai comozi in ceea ce priveste curatenia, lasa pe maine din diferite motive scuze si prefera sa stea asa. Altora nu le place sa faca curat, considerand intregul proces o munca titanica si obositoare. Eu vad totul ca pe o relaxare, reusind acest proces sa intre in ritmul meu de viata. Altii prefera sa plateasca. Nu-i judec, este alegerea lor.

      Insa, stiati ca... primul obiect, din casa, care se murdareste este mocheta? Adevarul este ca este necesar sa ne chinuim putin ca sa spalam mocheta, dar fiind necesar, o facem. Este obiectul cel mai capabil sa stranga milioane de bacterii pe intreaga sa suprafata. Curatarea acesteia se face folosind, mai nou, tehnologia prin aburi, pentru o curatare corecta. In caz contrar, se foloseste un detergent special.

      Pentru cei lenesi, cei care nu vor, care nu au timp s.a.m.d., exista servicii de curatare la domiciliu, adica firme care pun la dispozitie personal calificat pentru a-ti curata locuinta pentru o anumita suma de bani. Cunosc multe persoane care si-au facut un abomanent pentru a mentine curatenia optima in propria locuinta.

      De curand, am intalnit o persoana care afirma ca ea face curat in tot apartamentul, mai putin mocheta si fotoliile din apartament, acestea curatandu-se mult mai greu. Daca nu stii ce produse sa folosesti, daca nu stii cum trebuie curatate, nu vei reusi sau...vei reusi, intr-o oarecare masura, dar nu in totalitate. Informarea sta la baza cunoasterii iar internetul este o sursa gratuita de informare, doar ca prea putini il folosesc pentru a se documenta. Documentarea este necesara pentru a reusi sa cureti optim o mocheta. Daca nu reusesti, lasa o firma abilitata in domeniu sa se ocupe de asta.

Am o curiozitate: tu cum rezolvi problema mochetelor din apartamentul tau?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.