Rămas bun - de Voicu Geanina

02:41:00

Când murmură-ale copacilor frunze


Imaginează-ți că plouă,


Că burnițează cu fulgere colorate din stele.


Imaginează-ți că salcâmii înfloresc la malul mării


Și nu sunt smulși de valuri.


Lasă timpul să curgă prin ceasurile lui Dali


În noianul de gânduri de sub cer,


Să se strângă picături de lacrimi


În mări și oceane prin gropi de păianjeni.


Imaginează-ți că te-am părăsit la margine de drum,


Că ți-am luat mai mult decât ți-am dat,


Că nu eu am fost cea care-a trebuit.


Iar eu îmi voi imagina că doar bate vântul,


Că furtuna nu e decât un râu nestăvilit


Și florile înfloresc doar în cărți.


Îmi voi imagina că timpul a stat în loc


Și pământul a secat și ultimul strop,


Iar tu nu m-ai lăsat să plec mai departe pe drum,


Căci am găsit iubirea unde nu trebuia să fie



Și am rămas fără
să-mi iau rămas-bun.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.