"Evenimente la cort": Un trend vechi devenit nou?

03:22:00
       Despre evenimentele desfasurate in corturi special amenajate stim cu totii. Atat noi, parintii nostri cat si bunicii am fost macar o data in viata la o nunta desfasurata intr-un cort. Ne distram, ne simteam bine si era ceea ce ne doream la momentul respectiv, neavand alte oportunitati.
Evenimentele organizate in cadrul unor restaurante era ceva foarte rar, datorita faptului ca nu foarte multa lume isi permitea acest lucru iar numarul restaurantelor era foarte scazut.
In zilele noastre, situatia sta cu totul altfel. Evenimentele se desfasoara in cadrul restaurantelor iar evenimentele la cort au devenit o raritate. Este mai usor, mai accesibil iar restaurantele se bat in oferte pentru clienti pentru atragerea acestora.
       Personal, am ramas un om clasic, dorind sa ma implic in totalitate in crearea evenimentului, de aceea optez pentru un eveniment la cort. Acum exista posibilitatea sa inchiriezi corturi mari pentru evenimente, corturi industriale si corturi pentru depozitare. Am incercat sa fac un calcul si am descoperit ca ma costa mai putin sa organizez un eveniment la cort decat sa aplic pentru un restaurant. Fiecare detaliu, de la inchirierea cortului pana la asezarea meselor si a scaunelor, de la decoratii pana la mancare, ma ocup personal si ma asigur ca va iesi totul asa cum imi doresc.
In comparatie cu un restaurant, in cadrul acestuia doar dau banii iar ei se ocupa de aproape tot. Nu vad cum este gatita mancarea, nu vad cum este asezat decorul, cum vor fi asezate mesele si o multime de detalii minore care conteaza foarte mult.
      Unii oameni au constientizat aceste lucruri si au decis sa se reintoarca la "obiceiul vechi" si sa organizeze evenimentele in corturi speciale.
      Imi este dor sa merg la un eveniment la cort, dar am decis ca urmatorul eveniment important din viata mea, il voi organiza la cort, pentru ca lumea sa simta aceeasi bucurie ca si mine. Tocmai aceasta simplitate a lucrurilor ne bucura, involuntar, din ce in ce mai mult.
      Daca ai avut rabdarea necesara sa citesti acest articol pana la capat, ceea ce doresc de la tine, draga cititorule, este de a afla parerea ta despre evenimentele desfasurate la cort. Esti PRO sau CONTRA?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.