Cum faci economie la factura de energie electrica?

01:49:00
      Observam cum din an in an energia electrica se scumpeste. Cu fiecare trecere, cu fiecare data de 1 ianuarie, factura de energie electrica si cea de gaz sufera modificari neplacute pentru noi; asta in cel mai bun caz cand exista doar o scumpire pe an, nimeni nu garanteaza scumpirea ulterioara pe parcursul anului.
     De curand, o companie de telefonie mobila si servicii fixe pentru acasa distribuie curent electric si promit un pret mai mic. Va spun sincer ca niciodata nu as lasa electricitatea din locuinta mea pe mana unei companii private care-si autodefinesc propriile conditii contractuale, motiv pentru care am luat o decizie radicala de a ma debransa de ceea ce inseamna privat si de stat.
Am facut o investitie minora dar sigura pentru eficientizarea sistemului electric al locuintei iar diferenta se simte chiar in buzunar. Am cumparat un sistem fotovoltaic on grid pentru casa, acesta se alimenteaza de la soare si este capabil sa intretina intreaga locuinta cu energie electrica.
La un simplu calcul matematic, investitia facuta reprezinta un an jumatate sau doi de plata a facturilor de energie electrica la stat. Practic, imi scot investitia intr-un termen destul de scurt.
    Poate unii dintre voi se vor intreba: ''Ce ne facem daca nu este soare afara?". Acest sistem fotovoltaic se incarca atata timp cat exista lumina zilei afara, in mai mare sau mai mica masura, dar se incarca. Sansele sa raman fara energie electrica sunt destul de mici, poate doar in cazul in care as face abuz si as genera un consum de curent electric continuu.
     Prin luarea acestei masuri, nu am diminuat costul la factura de energie electrica, ci am eliminat definitiv o factura de pe lista platilor lunare, scapand de grija intarzierii de plata sau a deconectarii de la reteaua de energie electrica. Mai mult de atat, in felul acesta am ales sa protejez natura!

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.