Web Hosting: Siguranta si incredere?

04:16:00
   Salut,

    In data de 14.03.2017, in jurul orei 02:00 dimineata, o bine cunoscuta firma de hosting web de la noi din tara a suferit un atac cibernetic. Acestia promoveaza pe site-ul lor serviciul de back up zilnic ca fiind un beneficiu pentru client, ca datele lor nu se vor pierde niciodata si este minunat sa alegi serviciu de host de la ei. Incredere si siguranta! De unde?
    Suntem in data de 22.03.2017 si de 48 ore mi-am mutat serviciile de la ei. De ce? Inca aveam site-urile picate, dupa atatea zile de inactivitate. Am cautat un serviciu de web hosting accesibil si sigur pentru mica mea afacere iar din recomandarile clientilor, am ales Gazduire.ro. Acestia ofera siguranta inainte de orice, mergand pe premisa: ''Mai bine previi decat sa tratezi''.  Mai multe detalii despre acestia ai sa gasesti accesand urmatorul link: https://www.facebook.com/Gazduireweb.ro/?fref=ts.
    Din experienta neplacuta avuta in urma cu cateva zile, am invatat ca trebuie sa fiu mai atent atunci cand imi selectez partenerii de lucru. Este adevarat ca nici o firma de host nu-si doreste sa treaca prin aceste momente grele, mai ales ca reprezinta pierdere de bani, incredere si clienti, dar nici noi nu ne dorim sa pierdem cativa ani de munca in doar cateva minute doar pentru faptul ca nu s-au luat masurile de securitate necesare.
    Sper ca noii mei prieteni isi vor face treaba cum trebuie, sa colaboram eficient si sa obtinem rezultate placute. Intelegerea si comunicarea reprezinta cheia succesului profesional iar daca acestora se alatura supportul tehnic ireprosabil si eficienta serviciilor, colaborarea va fi una de durata iar acestia se vor bucura de inca un client in portofoliul lor de clienti si de inca o recomandare pozitiva care poate cantari suficient in alegerea altor persoane care au patit acelasi necaz ca si mine.
    Daca as deschide maine o firma de host web, prima data, inainte de toate foloasele materiale, m-as gandi la siguranta clientilor si as lua masuri severe de securitate pentru a nu cade in plasa unui atac cibernetic. Serviciul de back up trebuie realizat pe un spatiu de stocare extern pentru a preveni coruperea fisierelor si aparate de atacurile venite din exterior.
    Acestia sunt doar cativa factori principali pe care trebuie sa-i avem in vedere atunci cand ne decidem asupra unui provider de web hosting. Eventual, inainte de a comanda pachetul de host web + domeniu, putem suna si intreba despre aceste aspecte.

     Feedback dupa 48 de ore de utilizare a serviciilor Gazduire.ro:
Serviciile functioneaza ireprosabil, pagina site-ului web se incarca in doar cateva secunde si am primit supportul tehnic necesar pentru configurarea site-ului. Am sa revin cu un feedback dupa cateva luni de utilizare, in felul acesta putem monitoriza evolutia si observa ca alegerea pe care am facut-o a fost una benefica pentru mine. Pana atunci, datele lor de contact sunt:
Telefon: 0374.18.78.99  (intre orele 09.00 si 18.00) Fax: 021.209.53.25 Email: oferte@gazduire.ro

Denumire: Gazduire Web S.R.L.
Adresa: Bd. Pierre de Coubertin 3-5, Office Building, Etaj 2,
Sector 2, 021901, Bucuresti, Romania
Cod Fiscal: 16667745
Reg. Com: J40/12864/10.08.2004

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.