Genius - program de facturare

     Problema programelor de facturare si de utilizare a acestora o cunosc toate persoanele care activeaza in acest domeniu. Am lucram 3 ani pe facturare la o companie privata de distributie marfuri alimentare catre marile supermarket-uri din tara. In acesti 3 ani, am imbatranit de doua ori mai mult intr-un timp atat de scurt datorita programelor pe care le foloseam.
     Nu voi spune numele programului de facturare pentru a nu face publicitate negativa, dar erorile insotite de ''Don't Send'' erau nenumarate, nu ''stia'' sa calculeze tva-ul automat si uneori reusea sa printeze anumite facturi precum lista de cumparaturi a bunicii.
Soferii de tir deveneau agitati fiindca erau nevoiti sa astepte dupa noi, ei neputand parasi curtea institutiei fara o factura fiscala de insotitre a marfii.
     Toate astea pana intr-o zi, cand nu am mai rezistat. Mi-am strans lucrurile, am scris demisia, am lasat-o pe birou si am plecat. Nu se investea in programele de lucru iar modul de lucru era ineficient.
Dupa aceea, m-am angajat un an in vanzari pe partea de telecomunicatii, apoi mi-am mutat domeniul de activitate, in cadrul aceleasi firme, dar pe parte de facturare. M-am intors in trecut, la aceeasi activitate, dar lucrurile stau diferit.
Acestia utilizeaza Genius - program util de facturare, usor de folosit si fara bug-uri existentiale. Este un program care ne ofera urmatoarele functii:
- Emitere Facturi
- Personalizare Factura cu logoul dvs propriu
- Emitere Facturi Proforme
- Emitere Avize
- Emitere Chitante
- Emitere Chitante manuale
- Chitante generate automat pe baza unei facturi
- Facturi generate automat din factura proforma
- Facturi generate automat pe baza avizului / avizelor de insorire a marfii
- Facturi in alte monezi
- Posibilitatea modificarii unui document gresit
- Posibilitatea anularii unui document gresite
- Preluare automata curs BNR
- Rapoarte venituri
- Rapoarte clienti
- Rapoarte incasari
- Situatie partener detaliata
- Rapoarte facturi anulate
- Nomenclator clienti,produse
- Optiune introducere preturi cu TVA / fara TVA
- Optiune export documente in PDF, Word
- Optiune preluare date clienti (parteneri) direct de pe internet dupa cod fiscal
- Suport case de marcat DATECS

     Toate enumerate mai sus mi-au usurat munca la birou. Ca feedback de utilizator, dupa doar cateva luni, pot recomanda programul tuturor companiilor care doresc un soft complex, dar cu o interfata simpla de utilizare. Nu trebuie sa fi contabil pentru a folosi acest program de facturare, am inclus toate facilitatile esentiale de care ai nevoie pentru a putea factura cat mai usor posibil !
     Din punct de vedere al functionalitatii, am putut observa ca sunt foarte bine structurate functiile in partea de sus a ecranului iar timpul de raspuns este de ordinul ms/sec.
Clientii sunt foarte multumiti de facturile proforme emise si timpul de asteptare redus iar investitia in acest program este minima pentru o companie: 99 lei/viata.
     Pentru mai multe informatii legate de legislatia fiscala, va puteti documenta de aici: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/structura_anaf/pfam/legislatie

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.