Magician de evenimente

02:52:00
      In lumea asta exista magicieni de weekend, magicieni de spectacole si magicieni de zi cu zi (aceia care reusesc sa faca totul ca prin magie).
      Weekendul trecut mi-a fost dat sa vad un magician in actiune, acel tip de magician care reuseste, prin orice truc pe care-l are la indemana sa faca show, indiferent de locatie.
     Am fost prezent la un eveniment special, mai exact aniversarea varstei de 18 ani a unui prieten, eveniment sustinut intr-un local. A fost o idee buna aceea de a stinge monotonia de muzica, dans si mancare, prezente la orice eveniment cu un magician care sa ne descreteasca fruntile si sa ne faca sa fim atenti aproape o ora la el si micile lui trucuri.
Am fost cu totii atat de tacuti si am asteptat fiecare moment cu nerabdare. Ne intrebam ''Acum, ce o sa mai faca?'' si urmaream cu atentie ca, poate, poate, vom gasi o greseala a maestrului. Nici gand! Totul a fost perfect. Cred ca noi, spectatorii am avut mai multe emotii decat magicianul, fiind obisnuit cu scena si publicul, acesta s-a desfasurat in largul sau, facand abstractie de prezenta noastra.
A fost un spectacol pe cinste iar ideea aceasta de petrecere trebuie share-uita mai departe.
Anul acesta, in luna iunie, am de gand sa organizez o petrecere pentru implinirea varstei de 24 de ani.
      Desi nu este considerat corect sa copiem, am intentia de a aduce un magician evenimente, pentru ca invitatii sa aiba aceeasi reactie pe care am avut-o si eu cand am vazut momentul de magie, sa se bucure alaturi de mine si sa urmareasca un spectacol pe cinste desfasurat chiar in fata lor. Astfel, ideea de a fi diferit prinde contur si lasi amintiri placute in memoria invitatilor. La fiecare petrecere vom reveni, cu drag, iar si iar.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.