Imaginea unei usi de interior








     O sa incep articolul prin a va adresa o
intrebare: Atunci cand ajungi pentru prima data la cineva acasa, ce
lucru iti iese in evidenta? Exceptand persoana in cauza fiindca
persoana nu este un lucru, este vorba despre usile acestuia pe care le
are la casa sau in apartament. In prezent, usile
sunt metalice sau din termopan, insa cele
mai bune, frumoase si elegante usi raman tot cele de lemn. Clasicul da
un aer retro locuintei iar lemnul semnifica viata. In cautarea modernului, renuntam la cele mai bune lucruri create din
natura. Sunt sute de modele de usi, dar care ne atrag atentia?
Bineinteles ca gusturile nu se discuta, dar sunt curios. In special,
cele cu geamuri, precum cea din imagina alaturata, sunt preferatele
mele. Acest model de usi am si eu acasa. Am primit o garantie de doi ani
la ea, dar si acum arata ca-n prima zi, dupa patru ani. Toti musafirii
atrag atentia fiindca m-am modernizat cu clasic, nu m-am modernizat cu
modern. Am lasat camerele sa respire si sa fie luminate de lumina care
se strecoara prin acele geamuri. Nuante de toate culorile, jocuri de
lumini seara si dimineata la apusul si rasaritului de soare. Camera a
devenit mult mai placuta. Atunci cand o atingi este lucioasa si
primitoare. Are o culoare odihnitoare si un design placut. Este lucrata
manual, la comanda, pe dimensiune. Lucrata numai pentru...mine. Acest
gand deja ma incanta si imi place cum suna. Tocul este tot din lemn,
acelasi model ca si usa ca doar trebuie sa se asorteze, nu-i asa?
      Acorda o atentie mai sporita usilor. Aceasta creeaza prima impresie a
unui musafir iar prima imagine conteaza, dupa cum bine stim cu totii. Nu te mai lasa furat de
promovarea usilor create din fier, plastic si placaj ieftin mascat, la
televizor sau la radio. Cumpara ceea ce-ti place si ceea ce are un
impact pozitiv asupra celor care-ti calca pragul. Nu te lasa influentat
decat de propria ratiune. Locuinta ta merita tot ce e mai bun. La fel tu si familia ta.
Alege calitatea si frumusetea, nu cantitatea si frumusetea mascata.
    Imaginea unei usi din lemn de interior va eclipsa ceea ce omul incearca sa obtina, prin prelucrare, alte tipuri de usi, din materiale adiacente.

    Daca vrei sa intri in discutie cu alti oameni interesati de acest subiect, te astept pe acest forum: http://forum.softpedia.com/topic/838289-usi-interioare-casa-noua/ pentru un schimb de idei.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.