Profesiile viitorului, certificate internaţional de Google şi Facebook









     
În contextul în care piaţa publicităţii online a cunoscut o adevărată explozie în ultimii ani, marii “jucători” mondiali, Google şi Facebook organizează
cursuri şi seminarii online gratuite, care vor acredita la nivel
internaţional milioane de specialişti în marketingul online. Prin aceste
programe de calificare, cele două companii care domina piaţa online
şi-au propus, nu numai să dezvolte noi profesii, dar să deschidă şi noi
orizonturi pentru tinerii antreprenori.

Lorand Soares Szasz, unul
dintre cei mai cunoscuţi traineri din România, care a adunat peste
140.000 de participanţi la cursurile sale de creştere a afacerilor,
constată că deja există o preocupare foarte mare, mai ales a companiilor
din România, pentru a-i determina pe angajaţi – în special pe cei care
ocupă funcţii în departamente de comunicare, marketing, PR sau
departamente conexe – să urmeze şi să finalizeze cursurile online ale
Google şi Facebook. “Dacă până de curând, angajatorul era relativ
mulţumit ca angajatul să deţină doar studii de licenţă sau masterale,
viitorul ne rezervă multe surprize din această perspectivă. În viitorul
apropiat, angajatul-model va fi acela care, nu numai a terminat o
facultate, ci care a demonstrat că este interesat să fie în permanenţă upgradat
cu informaţii noi şi competenţe relevante pentru piaţa actuală. Fără a
minimalize importanţa studiilor de licenţă, însă foarte puţine
universităţi îl învaţă pe studenţi cum să implementeze, spre exemplu, o
campanie de promovare în Facebook, Twitter, Google sau alte reţele
online şi, chiar dacă i-ar învăţa, peste o lună acele informaţii sunt
perimate. Cursurile oferite de Google şi Facebook au reuşit să
mulţumească piaţa din mai multe perspective – nu doar oferindu-le o bază
teoretică, cât mai ales din punct de vedere al utilităţii practice –
iar absolventul acestor cursuri online va avea diploma valabilă doar un
an, urmând ca după aceea să-şi reînnoiască competenţele, respectiv
diploma, printr-o altă serie de examene online. Întreg acest mecanism
face parte din educaţia viitorului”, declară Lorand Soares Szasz.

     
Totuşi, de ce aleg companiile să își pregătească angajații în aceste domenii?

    
Rapoartele Facebrands arată
că, numai în România, la ora actuală, peste 42% din populație este deja
prezentă pe Facebook și peste 82% din totalul de utlilizatori de
internet români dețin un profil pe  rețeaua de socializare. Prezența
masivă a potențialilor clienți în același loc și posibilitatea
targetării publicului-țintă anunță un val serios de specializări în
domeniul online și social media şi în rândul românilor. “Facebook nu e,
contrar unor păreri, un spațiu de socializare pentru copii. A devenit o
bază de date interactivă şi serioasă, care poate să fie un instrument
foarte util în dezvoltarea afacerilor românești", spune Lorand Soares
Szasz.
Conform unui studiu realizat în 2015 şi publicat pe Statista.com,
atât companiile care vând către client, cât și cele care se adresează
altor companii, vindeau prin rețelele de socializare. În ceea ce
priveşte marketingul B2B (business to business), reţelele LinkedIn şi
Facebook sunt folosite de 41%, respectiv 30% dintre companii pentru a-şi
promova serviciile altor companii, iar peste 65% dintre companii
folosesc Facebook pentru promovarea serviciilor direct consumatorilor.
“Personal, consider că
antreprenorii și managerii ar trebui să se folosească de aceste
instrumente pentru că am intrat într-o etapă în care multe decizii de
cumpărare se iau in social media. În acelaşi timp, ar trebui să fim
atenți să nu picăm în capcana de a face social media după ureche. E
important să lucrăm cu oameni care au studiat și au înțeles algoritmii
de funcționare ca să putem să obținem rezultate pozitive" recomandă
Lorand Soares Szasz.
Lorand Soares Szasz este
unul dintre cei mai apreciați speakeri și antreprenori români la ora
actuală. A fost desemnat de 2 ori consecutiv cel mai bun speaker din
România la evenimentele Business Days. Prin carțile și cursurile sale
inspiră zeci de mii de antreprenori din țară, dar și din străinătate.


















































Persoană de contact
Heidi Cucu
PR Manager
0730.591.959
adelheid.cucu@coaching4you.ro




































Transmite,
Dr. Tănase Tasenţe
General Manager
Plus Communication
0725.465.508





Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.