Teoria chibritului si practica mobilei de gradina

07:50:00
    De curand am curatat gradina si am amenajat-o pentru sosirea primaverii, doar ca este goala, lipsita de mobila. Saptamana trecuta am luat legatura cu cateva persoane care se ''laudau'' ca fiind mari experti in amenajare interioara si exterioara. Am incercat sa obtin cateva sfaturi de la ei, in dorinta de a primi cateva piese de mobila de gradina la un pret mai scazut side calitate, dar in zadar. Asta imi aminteste de un vers dintr-o piesa Parazitii: ''In spatele fiecarui gest se afla un interes''.
    Nu vreau sa ma prinda vara nepregatit, sa nu am unde sa stau, unde sa servesc o cafea sau unde sa beau o bere cu prietenii. Gradina pe care o detin este destul de mare, cu alei, pomi fructiferi, flori si spatiu de recreere. Nu pot asocia orice fel de mobila acestui tip de gradina, cat si piese de mobila veche nu as putea adauga.
    Ca de obicei, am fost nevoit sa ma descurc singur iar cum ajutorul suprem (un fel de Dumnezeu informatic) este internetul, am pus laptop-ul pe picioare si incepe sa cauti. Asa am ajuns pe un site de mobila de gradina, firma detinatoare de certificat de calitate a produselor comercializate. Interesat de calitatea obiectelor, am cautat feedback-uri si am gasit doar pozitive, in ceea ce priveste timpul de livrare si calitatea materialelor din care sunt realizate obiectele de gradina.
     Pentru a fi concis in ceea ce am cumparat, am sa fac o lista: cateva scaune, cateva fotolii, doua mese, un sezlong Tahiti, un scaun Fondo, cafea de masa Glamour si un scaun pliabil stil regizor, in mod special, pentru mine. Imi plac enorm acest tip de scaune si ma simt foarte confortabil.

     Abia astept vacanta de vara, sa plec la tara, sa pot sta tolanit la soare bucurandu-ma de relaxare intr-o curte plina de verdeata cu un pahar de suc cu gheata. 

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.