In ce consta achizitionarea unui apartament cu doua camere?

02:41:00
    In urma cu cativa ani, vedeam trecerea din mediul rural in mediul urban ca pe o provocare. Deja crescusem, eram major, imi doream ceva mai mult decat sa imbatranesc la sat, sa lucrez pe un salariu de 750 lei si sa ma plafonez la atat.
    Dupa ce am terminat liceul, m-am mutat in Bucuresti, m-am angajat si am inceput facultatea. Deja se anunta o perioada aglomerata pentru mine avand in vedere ca plecam dimineata de la 07:00 de acasa si ajungeam seara dupa ora 22:00, zi de zi. In acesti trei ani de locuit in Bucuresti, mi-am dat seama ca trebuie sa fac o alta mutare din cauza aglomeratiei pe care nu o mai suport, oamenii prea agitati, nervosi si a preturilor prea ridicate.
      Fiind un tanar de 24 ani, ma gandesc la viitorul meu fiindca va urma sa-mi intemeiez o familie, sa-mi cumpar o locuinta si o masina. In Bucuresti, pentru o locuinta, prin programul ''Prima casa'' platesc 30 de ani (aproape pana la pensie) iar despre siguranta locului de munca nu se poate discuta nici peste 48 de ore.
      Cautand solutii pe internet am gasit apartamente cu doua camere ieftine de vanzare in Brasov, oras destul de mare cu potential in privinta locurilor de munca. Preturile sunt cu 25-30% mai reduse in comparatie cu Bucuresti.
     Asadar, imi planific inca o mutare pe parcursul acestei veri. In Bucuresti stau cu chirie iar cheltuielile lunare ajung la suma de 1300 lei. Cu 800 lei/luna, in Brasov, am propria locuinta, nu ma da nimeni afara din casa daca nu-i convine de fata mea, iar peste 20 ani, apartamentul imi ramane mie. Deci se poate observa cum scutesc cateva sute de lei lunar + 10 ani din plata ratei. Din punct de vedere financiar, este mult mai profitabil. In ceea ce priveste locul de munca, nu ma plang. In domeniul in care lucrez gasesc posturi disponibile in Brasov iar salariile sunt aceleasi ca in Bucuresti. De ce sa nu fac aceasta mutare?
      Toti tinerii tind sa vina in Bucuresti pentru potentialul locurilor de munca, tocmai de aceea exista orase in care angajatorii stau cu anunturi precum ''angajam personal'' si nu sunt foarte multi doritori. Uitam ca mai exista orase in Romania, destul de mari, in care ne putem angaja si unde putem sa ne construim propriul viitor.
     Desi majoritatea rudelor mele nu sunt de acord fiindca ei merg pe principul ''Bucurestiul este miezul, acolo se petrec toate lucrurile'', eu am cunostinte care, de cativa ani, au parasit capitala pentru Brasov iar astazi sunt realizati din toate punctele de vedere. Am sa imi educ viitorii copii sa vada la fel ca mine aceste lucruri, pentru ca si ei sa se poata bucura de o viata mai usoara, cu mai putine griji, alaturi de oameni mai putin nervosi si departe de aglomeratia de oras metropola.

    Tu cand ai de gand sa incepi sa-ti construiesti propriul viitor? Cand ai de gand sa ai propria locuinta? Cand ai de gand sa ai o familie fericita si un cuibusor doar al vostru?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.