Cine e barbatul in casa?

07:34:00
      Pentru cei care ma stiu si pentru cei care nu ma stiu, sunt o persoana obsedata de curatenie. Imi place ca mediul in care-mi desfasor activitatea sa fie curat si sa miroasa bine. Poate pentru un barbat suna ciudat sa fie obsedat dupa curatenie, dar se spune ca in viata anterioara suntem opusul la ceea ce suntem acum (probabil am "imprumutat" ceva din statutul de fosta femeie).
      Procesul de curatenie dureaza o zi intreaga. Daca ma apuc sa fac curat de la ora 10:00, termin tocmai seara pe la ora 20:00 sau 21:00, asta pentru ca am rabdarea necesara de a curata absolut orice coltisor, de a da totul la o parte, de a matura, de a aspira, de a sterge s.a.m.d.
      In acelasi timp, muzica rasuna in toate camerele si nu-mi place sa fiu deranjat sau sa mi se spuna cum trebuie sa fac curat si cum nu. Sunt doar eu si lucrurile murdare care vor straluci, in curand.
      Desi imi place sa fac curat, in acest proces am si un lucru care nu-mi place sa-l fac, dar il fac pentru ca trebuie si n-am incotro. Cand vine vorba de curatare canapea, parca ar da cineva cu tamaie in casa si as fugi ca Dracu' de ea. Pe canapea mai apar pete, de obicei, de cafea fiindca sunt destul de neindemanatic atunci cand ma deplasez cu cana plina cu cafea prin casa si urasc sa frec la acele pete pana se iau. Daca ar fi fost posibil, mi-as fi luat un ajutor pentru asta. Pana se va inventa un robot pentru asta, o sa frec, frec, frec... la canapea. Imediat va zboara gandul la prostii...
     Dupa ce termin curatenia, asez totul la loc, iau fiecare obiect in parte si-l sterg.
     Pe viitor, curatenia se va face in doi, nu in unul. Ce credeti ca o sa fac? Am sa dau o mana de ajutor in tot ce ma pricep. Imi place ca aici sa preiau initiativa si sa fiu cel care face mai mult, care se implica cu totul in aceasta activitate. Daca ar fi doar dupa mine, as face eu toata curatenia. Mi-ar conveni la maxim.
      Ca barbat, consider ca e nevoie sa pui mana sa faci curat in casa. Nu e regula generala ca trebuie sa fii femeie pentru a face curat. Stati amandoi in aceeasi locuinta. Amandoi va bucurati de spatiul curat. Mai sunt barbati nesimtiti care stau cu picioarele puturoase intinse pe masa, cu berea intr-o mana si cu telecomanda in cealalta mana in timp ce sotia vine de la serviciu, spala, calca, face mancare, aspira s.a.m.d.
     Nu prin asta arati cat de barbat esti, ci arati ca esti doar un mototol si un nesimtit care face mizerie pe motiv ca are cine sa stranga in urma lui.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.