Efort necesar obtinut doar cu energizant

05:27:00
      Vorbesc de sport din perspectiva de fost sportiv si in calitate de urmaritor. Am facut baschet amator timp de doi ani si un an de handbal. Desi inaltimea nu ma ajuta, am reusit sa obtin rezultate vizibile in calitate de jucator de baschet si am inceput sa joc la echipa judeteana dupa doar un an de activitate.
      Am reusit sa ducem echipa in liga B iar, in momentul retragerii mele, echipa a finalizat pe locul 3, deci calificata in grupa A pentru sezonul urmator.
     A fost o decizie neinspirata de a ma retrage din baschet, dar a fost decizia luata de mine si o asum, fara regrete. Nu ma vedeam facand asta peste ani si ani iar acum ma uit la fostii mei colegi, fericiti datorita acestui sport. Ma bucur o data cu ei la fiecare meci si de fiecare data cand iesim, pentru a sarbatori victoria echipei.
      Nu ma reintorc in activitate fiindca timpul a trecut iar conditia mea fizica nu mai este ca cea de atunci. Este nevoie de mult antrenament pentru a te mentine in forma si a obtine performanta si vad asta pe sudoarea de pe fruntile lor, in momentul antrenamentelor, in salile de sport.
      Deja nu mai vorbim de sport pentru amatori ci de sport de performanta. E nevoie de mai mult de atat: o dieta sanatoasa si energizante pentru sportivi de performanta.
      Am tradat acest stil de viata pe unul nesanatos iar rezultatele se observa pe corpul meu. In comparatie cu fostii mei colegi, m-am schimbat in rau, in timp ce ei au acele corpuri de invidiat.
Ii urmaresc in timpul antrenamentelor si in pauzele scurte, acestia sunt "motivati" sa-si depaseasca limitele prin exercitii sportive mai intense si cu ajutorul consumului de energizante. Acestea ofera +20% energie de care are nevoie orice sportiv pentru a-si depasi limitele. Dovada o avem cu totii in fata ochilor. Cred ca am vazut cu totii un iron man (maraton) in care alergatorii participanti la competitie reusesc sa bage sprint in ultimii o mie de metri, dupa cativa zeci de kilometri alergati. Cati dintre noi s-au intrebat: Cum e posibil?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.