METAMORFOZA UNEI ARTISTE - Maria David

01:17:00

METAMORFOZA UNEI ARTISTE





Te tot pictez și
pânza mea iar pare


Prea săracă,
simplă, deloc mare,


Nu poate purta a
ta culoare


Și nici
iubirea-mi pură ca o răsuflare.





Și te pictez,
dar penelu-i istovit


După încercări
zadarnice și dureroase,


Al tău portret,
un zâmbet prea iubit,


Rătăcit în
închipuirile frumoase.





Ți-am pictat și
anotimpuri adorate


Printre file pe
care numai omenirea


Le simte ca
mișcările schimbate


Ale destinului
ce evită nemurirea.





Ți-am fost și
pictor, și poetă eu,


Suflet rănit
care ardea într-un nou ideal,


Dar portretu-i
pentru mine mult prea greu


Și las penelul,
al meu înger fără areal.





Doar ochii mai
încerc să îi schițez,


Lumini frumoase,
negre, fulgere divine


Ce cad și scaldă
ca într-un botez


O pânză veche cu
dureri depline.





Știu că
penelu-ți caută trăsături fragile


Dar las durerea
mea să curgă-n pustnicie,


O las sângerând
printre culori și legi



Ca dragostea să
dureze o scurtă veșnicie.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.