PORTRET - de Maria David

15:30:00
                         PORTRET

Mai lasă-mă un minut să observ tremurul din lucioasa-ți privire,
să cad în apa jucăușă din oceanul fermecat de îngrijorare,
mai lasă-mă să mă scufund în albastrul tău ce-n noapte e mirarea
când pleoapele-ți grele se inchid și rămâne doar uitarea.
Mai lasă-mă un minut să fiu cuprinsă de a ta îmbrățișare,
să simt cum pulsul ți se schimbă în grele bătăi de orologiu vechi
și tot ce vreau să aud aici e doar a inimii chemare
când ce știu devine o notă joasă ce îmi intră în urechi.
Mai lasă-mă un minut, doar unul, să îmi așez mâna într-a ta,
să simt cum și degetele își caută între ele doar iubirea,
iar când căldura lor se joacă cu tot ce nu știm a asculta,
tu să rămâi aproape, să mă săruți, dragostea mea.

Mai lasă-mă un minut, doar unul, ca în a ta inimă să fiu
și versuri calde de iubire la ureche să te aud soptind,
iar când vise albe și gânduri noi vor împleti un pustiu,
să È™tii că eu din tine un minut mai vreau… un minut iubind.

Mai lasă-mă un minut, doar unul, să cad pe gânduri, să mă regăsesc,
dar te rog să nu-mi dai niciodată drumul, căci știu sigur că n-am să mai iubesc.
Mai lasă-mă să caut iar o simțire veche ca în acea frumoasă zi

căci poate săruturile mele în curând nu vor mai fi…

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.