Dificultatea livrarii produselor comandate de Black Friday

Cu totii stim ca de Black Friday este o isterie generala in randul cumparatorilor. Numarul de comenzi plasate in online este de trei sau patru ori mai mare decat in restul anului, iar companiile se pregatesc din timp pentru a putea multumi cat mai multi clienti. Stocurile cu marfa sunt suplimentate peste masura iar angajatii lucreaza la turatie maxima in acea perioada.

Pentru unii, Black Friday este o zi, pentru altii se intinde pana la sapte zile. Cu toate astea, nebunia nu inceteaza sa existe in fiecare an, in acea perioada calendaristica. Cu toate astea, intreaga provocare nu vine de la magazinul de unde ati comandat, ci de la curier. Durata maxima de livrare la care se poate ajunge, din pricina numarului mare de comenzi este de 21 de zile. In comparatie cu cele 48 sau 72 ore cu care eram obisnuiti, vi se pare mult, nu-i asa?

Asa se face ca anul acesta, am cautat pe mai multe site-uri produsul dorit. Reduceri peste reduceri, dar pretul fluctua cu 10-15 lei in plus sau in minus, nimic considerabil. Majoritatea site-urilor te intampina cu un intreg ''pomelnic'' cu privire la transport, ca esti nevoit sa astepti pana la 20 zile pentru primirea produsului achizitionat. Nu aveam de gand sa astept atat de mult, asa ca mi-am continuat cautarile.

Intr-un final, gasesc un site care promitea livrarea in maxim trei zile. Primele reactii au fost: La astia nu e Black Friday? De pe magazinul asta nu cumpara nimeni? Imediat mi-am dat seama ca nu este vorba de magazin ci de firma de curierat. O firma de curierat care se respecta, suplimenteaza personalul angajat pe perioada desfasurarii campaniei Black Friday si stie sa se organizeze pentru a face livrarile la timp iar clientii sa nu fie nevoiti sa astepte cu saptamanile comanda.

Am aflat ca firma se numeste X Curier, companie care se afla pe piata de doar cativa ani, dar care a avut cea mai rapida crestere (certificata) in anul 2017. Eram sceptic, pana in prezent coletele mi-au fost livrate doar de firmele de curierat care se aflau in top, dar mi-am propus sa ma risc. In plus, aveam dovada garantarii livrarii in termen de trei zile.

Drept urmare, am plasat comanda pe site cu plata online, datorita valorii acesteia am beneficiat de transport inclus gratuit si mi-a mai ramas doar sa astept. Toate acestea se intampla intr-o zi de marti, comanda plasata la ora 10:20 am.

Nu mi-a fost dat sa astept foarte mult. A doua zi, ora 16:00 sunt sunat de catre un curier al acestei companii ca se afla in zona si sa ma intrebe daca sunt acasa pentru receptia coletului. Am ramas susprins peste masura de promtitudinea de care au dat dovada. Am confirmat si in zece minute, curierul suna la usa, cu o cutie de carton in brate. Coletul a fost livrat in siguranta fara urme de zgarieturi.

Toata intamplarea asta m-a ajutat sa invat ceva. Noi, romanii, fugim dupa branduri si alegem de fiecare data din topul clasamentului, exact asa facem si cu firmele de livrare. Suntem obisnuiti cu cele doua, trei firme care ne-au livrat de fiecare data produsele si numai la serviciile acestora apelam, chiar daca suntem nevoiti, conform situatiei de Black Friday sa asteptam maxim 21 zile pentru produsele comandate de noi.

Cred ca este vremea sa acordam o sansa firmelor mai mici sa se remarce, fiindca cei care au luat ''nastere'' de curand, sunt orientati mai bine catre client si nevoile acestora. Acestia vor incerca pe cat posibil sa castige increderea si devotamentul clientului, pentru ca data viitoare sa apelam tot la ei, ceea ce este o miscare buna pentru a crea o baza stabila de clienti si eventuali parteneri de afaceri.

Acum stateam si ma gandeam la cei care au comandat prin alte firme de curierat, cum asteapta nerabdatori produsele acasa iar eu il am chiar aici, in fata mea. Pot fi sigur ca in cazul celorlalte companii, in 24 ore nu cred ca au reusit sa livreze mai mult de 15% din comenzile pe care le au. Cu riscul de a ma repeta, eu imi tineam coletul in maini, al lor era inca in depozit sau pe drum.

Contact X Curier: 0786-860066; 0786-860068.

Pana la urma, din perspectiva clientului, tocmai acest lucru face diferenta. Spun gresit?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.