KaffeRoma si pasiunea pentru cafea

Cu totii ne amintim de perioada copilariei, cand nu stiam sa apreciam gustul cafelei. In acea vreme, gustul ni se parea prea amar si ne intrebam cum pot parintii nostri sa bea asa ceva. Noi consumam doar sucuri...

O data cu trecerea anilor si intampinarea cat mai multor dificultati in viata, am inceput sa consumam cafea. De-o data nu ni s-a mai parut amara si reuseam sa facem fata provocarilor zilnice cu succes. Consider aceasta licoare neagra ''facatoare de minuni'' fiindca indiferent de cat de obosit m-as simti si cat de devreme m-as trezi dimineaja, reuseste sa ma puna ''in functiune'' pe toata durata zilei.

Daca doriti sa va ofer o nota personala, prefer capsule Lavazza Blue deoarece au un gust intens iar cu ajutorul unui espressor de cafea, decat asez ceasca, pun apa in recipient si capsula la locul ei iar in doua minute am cafeaua gata.

Dimineata exista un intreg ritua: ma trezesc, imi pregatesc micul dejun, beau cafeaua si pe urma plec la lucru. De indata ce ajung la birou, imi pregatesc o alta cafea la bucatarie pe care o iau cu mine la birou si o savurez in timp de lucrez.

Consumul de cafea prezinta si cateva efecte pozitive: imbunatateste memoria, scade riscul aparitiei afectiunilor cardiovasculare si reduce riscul dezvoltarii unor tipuri de cancer. Mai mult de atat, unele femei isi fac masca de fata cu cafea, care are efect de ''luminare'' a tenului.

Atunci cand mergem in vizita sau cand avem musafiri, ii servim cu cafea, astfel, cafeaua devine cea mai consumata bautura in Romania si pe locul 3 in Europa si este produsa in peste 50 tari.

In trecut cafeaua era considerata aliment si nu bautura. Triburile est-africane macinau boabele crude de cafea si prin amestecarea cu grasime animala obtineau o pasta pe care razboinicii o consumau pentru a avea mai multa energie in timpul luptelor.

Se cunosc aproape 80 de soiuri de cafea, din care se cultiva in scopuri industriale soiurile Arabica, Robusta, Liberica si Maragogype.

Cafeaua decofeinizata, numita si cafea dietetica, este obtinuta in urma unui proces industrial de extragere al cafeinei din boabele verzi de cafea, in procentaj de 97-98%, numit decofeinizare. Cafeina extrasa este utilizata in industria farmaceutica ca tonic al sistemului nervos central.

Cafeaua decofeinizata reprezinta optiunea de a consuma cafea fara a beneficia de efectul stimulant al cofeinei. Calitatea cafelei decofeinizate este aceeasi cu cea a unei cafele clasice.

Desi marea majoritate a consumatorilor de cafea decofeinizata au facut aceasta alegere din pricina unor probleme de sanatate si nu le-a mai fost permis consumul de cafeina, exista si un anumit numar de persoane care aleg cafeaua decofeinizata in detrimentul celeilalte. Sincer, pe acestia nu pot sa ii inteleg. Gustul este acelasi, dar de ce sa nu aleg o cafea care sa imi bucure corpul de toate efectele benefice enumerate in randurile de mai sus?

De cand consum cafea?

Am inceput sa consum cafea de cand am intrat la facultate. A fost o perioada grea, deoarece atunci m-am mutat in Bucuresti, m-am angajat la un job full time si m-am inscris la facultate. A fost o trecere rapida de la un stil de viata la altul, iar sesiunea reusise sa imi descarce toate bateriile. Cafeaua a fost singura care a stat cu mine pana la orele diminetii, invatand pentru examene.

Daca si tu esti iubitor de cafea si locuiesti in Bucuresti, scrie-mi un comentariu. Vreau sa stam de vorba, la o cafea, despre tainele acestei licori minune. Pana atunci, va las un link peste care sa va aruncati un ochi si sa poftiti la o cafea, chiar daca citesti articolul acesta la o ora tarzie: Link: www.kafferoma.ro.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.