Carucioarele fac parte din viata copiilor

06:39:00
Care e cea mai frumoasa perioada din viata unui om? Probabil stie toata lumea, dar tot am sa o spun: copilaria. Acea perioada in care stim sa ne bucuram de lucrurile simple, in care stim sa fim cu adevarat fericiti si in care nu avem nicio grija. Ne place sa fim plimbati cu caruciorul de catre parinti si abia ce aflam despre existenta lui Mos Craciun pe care abia il asteptam.
Putini ne mai amintim cu exactitate aceste detalii de cand eram mici, dar ele s-au intamplat si au facut parte din viata noastra. Nu cred ca este copil care sa se opuna sa nu fie plimbat cu caruciorul prin oras. Mama mi-a spus ca adoram sa fiu plimbat asa, mai ales ca ma simteam foarte bine in carucior si imi placea si culoarea albastra a acestuia. L-a cumparat dintr-un magazin de carucioare cu landou, la recomandarea unei prietene. Stiu ca avea o copertina care se prelungea, isi schimba pozitia sezutului, era foarte confortabil si avea o multime de locuri la dispozitie in care mami imi punea laptele, scutecele si jucariile pe care le purtam mereu cu mine. Ce mult mi-as dori sa retraiesc acele momente... Sa redevin macar pentru o zi copil si sa uit de toate grijile pe care le am acum.
De fiecare data cand pasesc pe strada si vad copii in carucioare, parca ma apuca nostalgia, dar si bucuria in acelasi timp. Nostalgia pentru ca ei au acum ceva ce eu am pierdut in urma cu multi ani si bucuria ca este randul lor sa fie fericiti si sa se bucure de acele momente din viata lor.
Marisuca.ro este magazinul online si locul preferat de parinti, dar si de copii lor, fiindca ofera cele mai practice si confortabile carucioare prezente la ora actuala pe piata la cel mai bun pret. Copii merita tot ce este mai bun. Acestia sunt foarte fragili, de aceea trebuie sa aiba parte de carucioare de calitate pentru transport, menite sa aduca confort si relaxare chiar si pentru un pui de somn pe perioada plimbarii prin parc sau oras.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.