Iarna ta a fost una de poveste?

04:01:00
Nu a fost o iarna ca-n povesti, asa cum mi-am imaginat-o, dar cu toate astea, am vazut frumusetea iernii sub alte forme si prin alti ochi si anume...ochii unui artist. Sub patura imensa de ger si temperaturi de -20 de grade Celsius pe termometru, pasind pe zapada de doar cativa centimetrii care si-a gasit sfarsitul in doar cateva zile, am primit cerul senin si luminat de soare, suspinand dupa o iarna asa cum am mai avut in alti ani. Inca imi aduc aminte de iernile cand eram copii si ne dadeam cu sania pe dealul din sat impreuna cu prietenii si alti necunoscuti, de perioada aceea indelungata de frig si stratul de zapada care, uneori, era cat mine la vremea aceea. Suspin, trag aer in piept si merg mai departe.
Ajung acasa, imi fac un ceai cald si ma asez melancolic pe canapea cu laptop-ul in brate. Imaginea care ma intampina pe desktop este un peisaj de iarna, o imagine pictata manual, de o doamna foarte talentata, pe care am gasit-o pe internet. Sunt pretentios la anumite picturi de iarna fiindca ma astept ca pictura respectiva sa reuseasca sa-mi transmita ceva, nu doar sa ilustreze un peisaj insa exista un loc, undeva in spatiul acesta imens al internetului, in care artistii romani isi aduc operele in vazul tuturor si le ofera spre vanzare la un pret foarte bun. Mai pe scurt, este vorba de OnlineArts.ro, un loc dedicat artistilor, adica oamenii care au o astfel de viziune fata de restul lumii, care exprima ceea ce vad si simt prin pictura.
Cu totii avem tablouri cu picturi de iarna prin casa, insa putini avem tablouri, in adevaratul sens al cuvantului. Un tablou isi pastreaza valoarea tot restul vietii iar unul bine realizat, te face sa te exprimi in fata lui chiar si dupa doi ani. Majoritatea oamenilor privesc cu indiferenta la tablourile pe care le au prin casa.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.