Ce fel de carti citesti?

07:53:00
Ce fel de carti citesti? Nu-mi raspunde la aceasta intrebare. Vreau sa-ti raspund tot eu la ea.
Indiferent de ce fel de carti detii, conteaza sa le citesti. Prin citire inveti, aflii lucruri noi, te dezvolti si evoluezi. Din pacate, majoritatea tinerilor din ziua de astazi nu prea mai cumpara carti pentru ca au renuntat in a mai citi. Ii vom lasa pe acestia intr-un loc iar noi vom merge mai departe cu discutia legata de carti.
Sunt un soricel de biblioteca si spun asta fiindca citesc tot timpul. Cartile mele preferate sunt: Grotesc - Natsuo Kirino, Auditia - Ryu Murakami si Piercing - Ryu Murakami. Ador cartile thriller, horror si SF.
Aceste carti science finction sunt la mare cautare in ultima perioada. Conform unor sondaje, acest gen de carte este cel mai cumparat din Romania. In era in care traim, ceea ce citim intr-o carte SF nu ni se mai pare atat de neobisnuit fiindca consideram cu totii ca in acel sens ne indreptam cu trecerea anilor. Ceea ce citim acum in carti, poate deveni real peste douazeci, treizeci sau cincizeci de ani.
Daca esti in cautare de literatura buna, Pravalia cu carti te asteapta cu o sumedenie de carti care asteapta sa fie rasfoite si citite, de cea mai buna calitate. Cartile nu-si puteau alege un loc mai bun decat acesta, libraria noastra de suflet.
Atunci cand vorbesc despre carti, scriu cu emotie fiindca sunt lucrul cel mai de pret pentru mine. Toate cartile mele arata ca noi, chiar si dupa ce le-am citit si asta pentru ca nu-mi permit sa indoi vreun colt sau sa fac vreun semn pe carte. Am o mini-biblioteca formata numai din cartile mele preferate, numai carti bune si literatura aleasa pe diferite criterii. De asemenea, nu imprumut carti. Daca tii neaparat sa citesti o carte pe care o am si eu, ori iti dau adresa sa o comanzi, ori stai la mine si o citesti, dar acea carte nu iese pe usa.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.