Te privesc... - de Denisa Humeniuc

01:19:00


      Stau ÅŸi te privesc gândindu-mă că eÅŸti frumos. Åžtiu că nu toÅ£i din această lume ar spune la fel, ba unii m-ar contrazice însă mă uit la tine ÅŸi cred că....  eÅŸti frumos.
       Nu ÅŸtiu dacă este plictiseala de vină sau altceva însă îmi este greu să nu te privesc. ÃŽmi tot zic că nu te cunosc ÅŸi nici tu nu ÅŸtii cine sunt ÅŸi îmi zic că am mai făcut asta ÅŸi înainte... Am mai privit băieÅ£i zicându-mi că sunt frumoÅŸi ca apoi să renunÅ£. ÃŽmi zic că ÅŸi în cazul tău voi renunÅ£a cât de curând dar cu toate astea întorc din nou capul ÅŸi te privesc. Nu mă pot abÅ£ine… Nu pot să fiu în acelaÅŸi loc cu tine iar eu să nu te privesc măcar o dată.      
       Poate te-ai uitat ÅŸi tu sau poate mi se pare... DistanÅ£a este prea mare că să îmi dau seama dar sunt aproape sigură că te-ai uitat cel puÅ£in o dată ÅŸi ai zâmbit când ai văzut că te privesc de aproximativ un minut. Åžtiu că atunci nu mi-am putut abÅ£ine zâmbetul....Gândul că te-ai uitat ÅŸi tu puÅ£in la mine m-a făcut să zâmbesc ÅŸi nu puteam să mă abÅ£in.
       Mai frumos a fost atunci când mi-am zis că nu există un suflet pereche pentru sufletul meu iar in secunda următoare mi-am miÅŸcat capul întamplător ÅŸi am dat cu ochii de tine. Erai la fel de frumos ca în dăţile trecute…
       Poate sunt mici coincidenÅ£e cum au mai fost ÅŸi în trecut sau poate că nu. Cine ÅŸtie? Eu una cu siguranţă nu... Unele întrebări rămân doar întrebări chiar dacă tare bine ar fi să avem mereu răspunsuri.


Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.