Ce ne mai facem cu cardul asta, domne?

01:46:00


Ce ne mai facem, domne cu tehnologia asta? Pe vremuri, muncitorii faceau totul cu mainile si spinarea, acum muncesc in birouri, stand in fata unui calculator. In functie de munca depusa, acestia sunt remunerati printr-un salariu decent si tichete de masa in format electronic. Banii ii primim pe cardul de salariat iar tichetele de masa...tot pe card. De cand acest lucru? Incepand cu 14 aprilie 2014, o hotarare de guvern a intrat in vigoare si de atunci, pe langa tichetele de masa fizice, au aparut si tichetele de masa care se pun pe un card. Deci, as putea spune ca este "card de masa"?. Acestea au aceeasi valoare, adica de 9,35 lei si pot fi folosite pentru cumpararea de produse alimentare. Pe mine, personal, ma intereseaza ca angajatul sa fie rasplatit pentru munca lui, nu conteaza cum, fie prin tichete de hartie sau prin intermediul unui card, noi ne putem bucura de ceea ce avem nevoie.
Cheque Dejeuner este compania care emite tichetele de masa, atat cele tiparite (fizice) cat si electronice (card), pentru alte firme din tara cat si din afara tarii, tichete de masa care, ulterior, ajung in mainile angajatilor. Acestea reprezinta un bonus, exceptand remuneria monetara, pe care angajatul o primeste in ziua de salariu. De obicei, majoritatea companiilor ofera zece sau douazeci de tichete de masa pe luna unui angajat.
Si eu primesc lunar douazeci de bonuri de masa, dar nu rezista prea mult in mainile mele. De ce? Pentru ca imediat ce le-am luat, am intrat in supermarket, am cumparat tot ce-am avut nevoie pentru urmatoarele doua saptamani, umpland un cos cu produse, epuizandu-le in cateva minute. Nu ma pot plange, pentru ca aceste tichete de masa imi asigura necesarul pentru o jumatate de luna, nefiind nevoit sa intru in banii din salariu. Deocamdata, primesc tichetele de masa in format fizic, dar nu m-ar deranja daca as primi un card de care sa ma folosesc la cumpataruri, ci m-as bucura mai mult, devenind totul mai accesibil.
Tu ce parere ai? Tichete de masa fizice sau cardul? Ce alegi?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.