Sejur de 2017

09:43:00
      Incetul cu incetul parasim sezonul rece si ne indreptam spre primavara, spre vacanta de Paste.
Cum bine stim, concediul de Paste este un bun prilej de a pleca intr-o bine meritata vacanta. Cel mai mult imi place cum imi suna in cap un sejur thassos. La pretul de doar 511 Euro pentru 7 nopti mi se pare cea mai avantajoasa oferta early booking. Unde poti gasi aceste oferte atat de avantajoase despre care iti vorbesc?  Toate taxele sunt incluse in pretul afisat.
        M-am gandit ca o vacanta nu este vacanta daca merg singur. Vreau ca aceasta vacanta sa fie o surpriza pentru iubita mea. Inca nu stie nimic si sper sa nu gaseasca acest articol pe blogul meu personal pentru a nu ma da de gol. Am zis sa impartasesc cu voi intentiile mele fiindca, cum bine stiti, cu voi impartasesc foarte multe lucruri.
         Biletele le pot cumpara din timp iar daca, intamplator, pretul va creste pe viitor, eu ma pot bucura de aceeasi vacanta la pretul initial. Mai pot spune ca pe banii astia, nu reusesti sa faci nici o vacanta in Romania pentru 7 zile. 511 Euro = 2.300 lei aproximativ. Unde faci in Romania o vacanta de 7 zile cu doar 2.300 lei? Aproape nicaieri, mai ales in aceste conditii.
      Prin acest articol, nu indemn ca oamenii sa nu-si faca in Romania vacantele ci doar expun realitatea. Vacanta in Romania este mai scumpa decat o vacanta intr-o alta tara. Cand imi planific vacanta, o planific dupa posibilitati, adica dupa cum imi permite buzunarul. Momentan, imi permit o vacanta intr-o alta tara, nu in Romania.
       Ar trebui sa incepi sa te gandesti unde iti faci vacanta fiindca timpul trece si asa nu vei fi constrans sa iei o decizie de moment.
                                            Esti pregatit sa pleci in vacanta mult dorita?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.