A sosit vremea promotiilor in Craiova

01:39:00
Suntem in luna decembrie, luna cadourilor si Sarbatorilor de iarna. Este un prilej bun de a face cadouri celor dragi. Desigur ca va incurajez sa faceti cadouri oricand simtiti nevoia si doriti sa faceti acest lucru. Nu trebuie sa asteptati vreo ocazie speciala pentru a face un cadou.
Suntem in plina desfasurare de pregatiri iar marile lanturi de magazine si supermarket-uri s-au alimentat din plin pentru a face fata cererii ridicate de produse din partea cumparatorilor, in aceasta perioada. In marile orase, lumea se imbulzeste in magazine sa prinda produse la promotie. Poti sa gasesti produse mult mai scazute la pret (la reducere) sau produse de genul "1+1 gratis". Cateva promotii din Craiova i-a incantat pe oameni sa inceapa deja pregatirile pentru Craciun fiindca doar la Selgros Craiova gasesti cele mai bune produse la cele mai bune preturi. Dintre produsele care sunt la promotie amintim: cascaval, masline, sampanie, sucuri, ciocolata, mandarine si multe altele.
Este inevitabil ca acest lucru sa nu se intample in preajma Sarbatorilor. Exista concurenta, dar sunt de parere ca la preturi si calitatea produselor, Selgros nu are concurenta iar aici vorbesc din propria experienta.
Pasind in lanturile lor de magazine, te poti astepta la mai multe surprize atunci cand faci cumparaturi. Zilnic gasesti produse la reducere sau promotie. Zilnic ofertele se schimba si astfel poti deveni vanator de preturi peste noapte. Poti cumpara cadouri de sarbatori pentru cei dragi la un pret mult mai scazut decat pretul initial. Stocurile se reinnoiesc tot timpul, deci nu te poti plange ca nu gasesti un anumit produs. Mie nu mi s-a intamplat asta nici cand am fost la cumparaturi cu o zi sau doua inainte de Craciun iar inaintea mea au fost mii de oameni care au cumparat de la inceputul lunii decembrie.
Acum mi-am pregatit si eu lista cu cumparaturi si portofelul. Imbrac un palton si am iesit. Sper sa ne intalnim la cumparaturi. Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi!

Selgros Craiova

Produse alimentare si nealimentare
Sat Preajba, com. Malu Mare, str. Henry Ford, nr. 12, jud. Dolj, Craiova, RO


Tel: 0251 305 000
Fax 0251 305 199

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.