Eu nu vreau să te îndrăgosteşti - de Rădoi Alina Georgiana

01:31:00

Eu nu vreau să
te îndrăgosteşti


de o bucată de
carne;


de o bucată de
suflet aş vrea să îţi pese,


de o bucată
din inima care


din piept îmi
tot iese de fiecare dată când


mă atingi.





Eu nu vreau să
te îndrăgosteşti


de povestea
mea tristă;


de povestea sufletului
aş vrea să îţi pese,


de povestea
inimii care îşi ţese


singură, fir
cu fir, povestea


atunci când te
vede.





Vreau să vezi
mai departe de trupul


dezgolit
de-atâta vreme;


să vezi ce-i
în interiorul lui, să vezi


întunericul pe
care să-l iubeşti


fără să spui


un singur
cuvânt.





Iubeşte-mi
tristeţile şi dorurile şi


patimile-apuse
ce zac şi astăzi


în mine
ascunse.


Şi-n momentul
când inima-mi va bate iar,


când venele
mele vor simţii din nou viaţă,


mă voi
dezgolii de tot ce-nseamnă


dor şi
speranţă, pentru că te am pe tine.




Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.