Spune-mi cu ce scrii, ca sa-ti spun cine esti

05:05:00


Inca de la scoala generala am fost invatati de doamnele invatatoare ca "scrisul ne defineste". Tocmai de aceea am ales acest slogan pe blogul meu personal. Scrisul este o arta iar felul cum scrii te descrie pe tine ca persoana. Arata cata atentie oferi detaliilor si cata rabdare oferi pentru a face literele corect din punct de vedere caligrafic. Insa nu este de ajuns sa avem rabdare si atentie pentru ca scrisul nostru sa arate bine, ci mai avem nevoie si de instrumente de scris profesionale. In scoala generala suntem "obligati" sa scriem cu stilouri iar, mai tarziu, incepem sa scriem cu pixuri fiind mai usor de gasit, mai ieftine si evitam petele de cerneala. Indiferent ca este vorba de pixuri sau stilouri, ceea ce gasim pe piata la cativa lei, nu sunt deloc bune din punct de vedere calitativ.
Pentru ca, in scoala generala, sa fim apreciati pentru modul cum scriem si felul cum arata caietul nostru de curat, avem nevoie de un stilou de lux cu penita subtire si reincarcabil cu cerneala. Acesta nu numai ca arata bine prin design-ul clasic si shic dar face si scrisul sa arate mai bine.
Papetarie.ro te asteapta cu cele mai bune produse scolare la cel mai scazut pret, de la instrumente de scris pana la caiete pentru ca micul elev sa fie pregatit de scoala sa ia numai calificative bune si sa fie laudat de doamna invatatoare pentru scrisul caligrafic exemplar.
Cand am fost in scoala generala, in special, in clasele I-IV, am avut cel mai frumos scris din clasa. Nu faceam greseli iar caietul meu de clasa cat si cel de curat (de teme) aratau exemplar. La fel stateam si cu gradul de invatare. Am invatat foarte bine, luand premiul I in fiecare an. Concluzia pe care o trag de aici este: "Spune-mi cu ce scrii, ca sa-ti spun cine esti!"

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.