Epigramma Caelestis - de Corina Popa

03:33:00

Doar un suflu vedic nu sporește reîncarnarea


dar nici miile de cruci n-aduc pe cel de sus.


Odraslele pieirii s-au luat în piept cu marea


de și soarele de teamă, veșted, a
apus.


Romanța ei mi-o vor de sânge cenușiu,


precum trupul eteric, nu dezgolit È™i umed…


În zadar mă zbat atinsă să nu fiu


de demonii în care, inevitabil, cred.


Adun în mine gânduri și vagi resentimente,


iar natura lor nu îmi este încă familiară;


Le-am scris cu ceară drept experimente –


finalizate, poate, printr-o convulsie amară.


Omul mi-a cerșit argint și compasiune,


pe când cel cu aripi voise să mă aibă !


N-am dat crezare celui de sub ruine,


sfârșind într-o translucidă mantie albă.





Ecce mulier !...





Toți și niciunul iau în seamă ponegrirea.


Etica rasună precum o viperă-n infern…


Ce a-nsemnat după Anul Domnului iubirea



e acum o pervertire cu un farmec postmodern.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.