Confirmare - de Delia Feraru

05:00:00
Nu te-am abandonat.


Am înșelat doar carnea.
Te-am căutat în toți ochii albaștri
Pe care i-am întâlnit,
Însă te-ai ascuns atât de bine
ÃŽn trupul cerului,
Încât ar trebui să-mi construiesc
Cea mai ucigașă mitralieră
Să pot perfora cerul
Pentru a te găsi...
Fantoma mea eternă,
Nu voi iubi.
Nu voi trăda.

Nu mă voi desprinde.
Știu că mor prin tine cu fiecare poezie

și că îngerii își aruncă straiele
și se îndepărtează de mine
prin iubirea asta,
însă te voi căuta în continuare.
Te-am ales
și m-am scufundat ca o sirenă
în marea păcatului capital.
Nu voi înceta să te aud.
Peste urechile mele a crescut aurul părului tău,
Tare și greu cau un luceafăr depresiv.
Sunt însărcinată cu urma ta
și voi naște în eternitate
un pas mai strălucitor decât soarele.
Va fi pasul tău
Spre care mă voi îndrepta oarbă și disperată
Ca o stea deprimată.
Nu te-am abandonat.
Urma ta e coroana ochilor mei.

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.