Anunturi imobiliare pe Imobilio

04:35:00



Anunturi Imobiliare - Imobilio

In ziua de astazi, majoritatea tinerilor pleaca din mediul rural in mediul urban pentru a face o facultate sau pentru a cauta un loc de munca mai bun...sau ambele. Si eu am locuit in mediul rural si in lipsa unui loc de munca, m-am mutat in capitala si acum urmez facultatea de Psihologie.
Nu aveam nici-o locuinta iar ideea de a sta cu chirie nu mi-a convenit. Parintii mi-au spus ca ma pot ajuta sa ma stabilizez in capitala in ceea ce priveste o locuinta. Cum banii ii aveam, nu puteam sa incep sa caut o locuinta batand din usa in usa, asa ca am luat laptop-ul in brate si am inceput sa "rasfoiesc" internetul in cautarea unei locuinte ideale pentru mine. Am accesat www.imobilio.ro si am inceput sa rasfoiesc printre zecile si sutele de anunturi de pe site. M-am uitat peste poze si peste preturi si, intr-un final, am ajuns la decizia finala. Apartamentul din imaginea alaturata este alegerea mea. Vreau ca acest apartament sa devina locuinta mea stabila de acum inainte. Asa a fost si este. Pentru o suma de bani destul de accesibila, am reusit sa achizitionez acest apartament. Acum, a ramas doar sa schimb anumite piese din mobilier care nu-mi convin fiindca eu am un simt estetic foarte dezvoltat iar mobila trebuie sa se asorteze cu celelalte elemente din camera. Asta formeaza un ambient placut in propria locuinta si o armonie de invidiat in ceea ce priveste design-ul. Primul contact este cel vizual. Atunci cand cineva iti calca pragul si vede frumosul in apartamentul tau, atunci se simte foarte bine cand vine in vizita la tine si simte acea caldura primitoare imediat ce inchide usa de la intrare in urma lor. Asta imi doresc si eu de la apartamentul meu. Vreau ca musafirii sa fie placut impresionati si sa-si doreasca sa mai revina la mine in vizita.
Vreau sa fiu o gazda buna si sa va primesc asa cum trebuie in noua mea casuta. Va invit in vizita pe la mine. Va astept cu bratele deschise.
Sper ca cei care citesc acest articol sa ia intamplarea mea ca pe un sfat si sa inteleaga ca nu este nevoie sa se faca deplasari pentru a cauta un apartament sau o garsoniera, ci doar sa intrati pe site-ul mentionat mai sus, apoi urmeaza sa va intalniti doar cu proprietarul pentru a intocmi actele necesare. Simplu si rapid.

Daca vrei sa stii in ce situatie se afla industria imobiliara, te invit sa te documentezi la urmatorul link: http://www.dailybusiness.ro/stiri-real-estate/tranzactii-imobiliare-de-514-milioane-euro-in-ultimul-trimestru-al-anului-trecut-105925/

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.