Stickere la comanda

04:11:00


Vreau sa-ncep acest articol prin a spune ca de mic ador stickerele. Am avut foarte multe la indemana si le-am lipit pe unde am putut: receivere, televizoare, telefoane s.a.m.d. In prezent, inca am unul din televizoare "impodobit" cu stickere si ambele laptop-uri la fel.
Ce-i drept, am incercat sa printez si eu cateva stickere, dar nu ies foarte bine din punct de vedere calitativ ca cele printate la Agrafa Print. Acestia ofera o gama variata de stickere iar imprimarea acestora se face prin tehnologie UV. Datoria acestui lucru, acestea sunt foarte rezistente la temperaturile ridicate, scazute, apa sau aburi. Aceste stickere imprimate prin UV pot fi lipite atat pe interior cat si pe exterior, fara sa existe risc de dezlipire, indiferent de suprafata pe care sunt lipite.
Le vedem oriunde in jurul nostru, pe vitrine, pe ferestre, pe usile din sticla, pe magini s.a.m.d. Majoritatea au scop de promovare publicitara. Insa nu e obligatoriu sa ai o firma pentru a te bucura de un sticker personalizat. Oricine isi poate personaliza un sticker sau mai multe dupa bunul plac.
In cadrul firmei in care lucrez, avem stickere pe usi, pe geamuri si pe masini. De multe ori am primit apel de la oameni care ne spuneau "am luat numarul de telefon de pe sticker". Acestea joaca un rol foarte important in promovare, dar depinde foarte mult si locurile in care acestea sunt amplasate fiindca trebuie facute vizibile pentru toata lumea.
Daca duci o campanie de publicitate, lipeste stickere in toate locurile publice. Fata de alte materiale, cum sunt unele afise, acestea nu sunt interzise in locurile publice. Acestea trebuie realizate cu un design atragator pentru a atrage atentia si privirile trecatorilor. Trebuie sa detina acel "element X" care sa starneasca curiozitatea trecatorilor. Tu ti-ai facut un astfel de sticker?

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.