Mireasma lenjeriilor de pat

00:46:00


Urasc sa ma trezesc dimineata la prima ora, dar o cere jobul. Alarma de la telefon se face mai auzita decat atunci cand ma suna cineva. E doar invidioasa pe relatia pe care o am cu patul. Intind mana si o opresc de fiecare data, apoi incep sa ma joc cu lenjeria de pat. O miros, o mangai, ma joc cu ea... Este de fiecare data atat de calda, de placuta la atingere si viu colorata. Imi e greu sa ma despart de ea. Ma dau jos din pat si o privesc. Tanjesc iar o dorinta arzatoare de a ma pune inapoi in pat ma cuprinde. Ceasul arata deja ora 07:02 si in mai putin de o ora, trebuie sa fiu la munca. Imi fac o cafea si ma asez din nou in pat si o savurez. Asa mai trec alte 20 de minute. De data aceasta trebuie sa plec... O aranjez frumos si o pun sa ma astepte. "Am sa ma intorc peste opt ore", i-as spune, dar nu cred ca aude ci doar simte. Cine credea ca te poti atasa de lenjerii de pat ieftine? Dar nu ai cum sa nu o faci.
Azi de dimineata ma gandeam cat de putin mai e pana la Valentine's Day si ca inca nu m-am pregatit. In timp ce-mi faceam lucrul la birou, am tras cu ochiul pe un site de lenjerii de pat. Consider ca este un cadou destul de bun pentru iubirea mea. O lenjerie de pat pe care scrie "Love" cu petale de trandafiri cred ca este ideal. E un semn al iubirii, ceva de care se foloseste iar ea este la fel de atrasa de lenjeria de pat cum sunt si eu. Atunci cand dormim impreuna, eu la ea sau ea la mine, dimineata parca nu ne mai vine sa ne trezim. Suntem prea prinsi acolo, intre asternuturi, si ne simtim atat de bine impreuna. Daca ar fi weekendurile mai lungi sau mai dese, din acest punct de vedere, ce bine ar fi...
Pe cand marea majoritate cauta diferite cadouri precum lantisoare, inele, bratari, ceasuri s.a.m.d., eu caut lenjerii de pat. Defapt, am cautat fiindca deja e pe drum. In cel mai scurt timp o voi avea si o voi impacheta in ceva frumos, pregatit sa ofer cadoul pe data de 14 februarie, dimineata. La asta nu se va astepta niciodata. Abia astept sa-i vad reactia atunci cand va deschide cadoul in fata mea. Poate unora dintre voi vi se pare mai...ciudat insa ceea ce trebuie sa stiti este ca cel mai bun cadou pe care poti sa-l oferi este cel pe care-l stii ca este dorit, ca va fi folosit si admirat. Imi cunosc iubita iar bijuterii sau alte cadouri ii pot cumpara in orice zi din an. Acum, e ceva mai special si acesta este un semn de a ne muta impreuna fiindca oricum asta avem de gand sa facem.

Surprinde-o intr-un mod cat mai placut de Valentine's Day cu o lenjerie de pat inedita...

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.