Candva - de Mara Emerraldi

00:40:00


Candva, a nins pe noi
petale de cires.
Candva, mi-ai prins in par 
o floare de maces.
Candva, odata, de Florii
mladita salciei mi-ai dat.
Candva, intinsi pe iarba
tu m-ai sarutat.
Candva, in firul apei
razand, noi ne stropeam.
Candva, cu tine-alaturi
prin ploaie alergam.
Candva, in noapte, stele
sclipeau doar pentru noi.
Candva, ne cautam,
ca sa fim doar in doi.
Candva, sarutul tau
el ma facea sa zbor.
Candva, am fost cuprinsi
de dragoste si dor.
Candva, demult, trait-am
toate-acestea.
Candva, care-o sa vina
vom termina povestea.
Candva, ce va veni,
noi vom dansa in ploaie .
Candva, de-atunci, il trec
si-l scriu, acum, pe foaie.
Candva, luna va curge
pe-a noastre trupuri goale.
Canva, de dimineata,
flori imi vei pune-n poale.
Candva, noi arsi de soare
la umbra ne-om abate.
Candva, vom astepta
sa fie, iarasi, noapte.
Candva, cu tine-alaturi
vedea-vom stele-a' noastre.
Candva, in car de stele
ne vom plimba-ntre astre.
Candva, vom prinde lumea
sa fie-a noastra, toata.
Candva, visat-am eu
si-am sa traiesc odata...

Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.