Statuia - de Mara Emerraldi

00:39:00

Din stanca ta, eu m-am născut.


Eu chipul l-am avut în piatră.


Căldură ta din măruntaie m-a umplut,


Suflet că soarele îmi arde-n vatra.


Că bradul mă înalt, eu, din sămânţa,


Din ridurile tale cuaternale.


Poală lui verde mi-e aripi în fiinţă


Cioplită-n roca muntelui, mariei sale.


Eu mă înalt spre cer cu vântul,


Cu firele de praf ce le ridică;


De pe-a mea frunte rece-mi duce gândul 


Şi îl coboară-n stropii care pică.


Pe-afară rece, din clocot făurită,


Gândirea dura, flacăra ce frige,


Statuie mândră-n piatră dăltuită,


Prin vene-mi curge apă-n loc de sânge.


Cu cremenea fiinţei mele,


În înălţimi ating Fecioara.


Mi-e fruntea-ncununata doar cu stele,


De la Fecioara ce se vede seară.


Eu plâng cu picurii de rouă


Şi plâng cu stropii mari de ploaie,


A mea durere v-o transmit şi vouă,


Al vostru suflet împietrit să-moaie.


Statuie sunt printre statui umane,


Cu suflete-mpietrite de o viaţă dura,


Cu oameni tâmpi ce-şi ţin furia în membrane,


La fel cum eu şi ei pe Dumnezeu conjură.


Ei cer o viaţă-n care fericirea...


Moneda calpă-i este preţul ,


Dar eu, ÎL rog, să-mi sfarme împietrirea,


Căldură Lui să îmi topească-nghetul.









Niciun comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.