De cand nu am mai inotat?

03:42:00
Au trecut mai bine de zece ani de cand nu am mai inotat. Stiu ca iubeam aceasta activitate atunci cand eram mic, probabil si acum o iubesc, dar nu am mai avut nici-o ocazie de a inota. Pe de o parte, imi pare rau iar pe cealalta parte, ma ambitioneaza si ma determina sa-mi anulez toate planurile pentru o zi sau doua pentru aceasta activitate. Cand eram mic, mergeam impreuna cu prietenii sa inotam, dar cum totul a inceput sa se inchida la un moment dat, am ramas si noi fara locul in care ne distram. De atunci, nu mai avem unde sa ne ducem. Daca vrem sa inotam, trebuie sa mergem 60 de km catre cel mai apropiat oras iar escapade din acestea nu am facut inca cu prietenii. M-as duce singur, dar nu este acelasi farmec, chiar daca intalnesc oameni acolo...totusi, sunt oameni necunoscuti. Insa nu este de ajuns sa vreau ci trebuie sa-mi cumpar echipamentul necesar. Castile de inot pe care le am mi-au ramas mici, nu mai sunt bune, dar le tin ca amintire. Acum am nevoie de o pereche de ochelari si de o pereche de casti de inot TYR pentru adulti de la HyperSport. Acestia detin cele mai de calitate casti de inot capabile sa ne protejeze impotriva clorului daunator din apa la cel mai bun pret. Sunt foarte confortabile si arata bine.
Ma napadesc amintirile si dorinta arzatoare de inota. Mi-am propus sa le spun colegilor de munca sa mergem intr-un weekend la inot. Sunt sigur ca si lor o sa le placa si ne vom distra impreuna. "Fac cinste cu castile de inot" si, in felul acesta, sigur ii conving. In plus, inotul este recomandat sa se practice cat mai des fiindca este una dintre singurele activitati sportive care pune toti muschii in miscare si creste capacitatea acestora in timp. Tu practici inotul?

Un comentariu:

Fara insulte, jigniri sau amenintari! Orice mesaj care nu se supune regulamentului va fi sters.

Un produs Blogger.